مربی تیم شهدای قشقایی شیراز با اظهار اینکه مقابل تیم خیبر آباد سوار بازی بودیم، اعلام کرد: هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم فرصت برای گلزنی داشتیم که از دست رفت.
کد خبر: ۱۰۲۴۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۰ 24 January 2022

تابناک فارس به نقل از ایرنا: رشید طهماسبی در جمع خبرنگاران گفت: به تیم خیبر تبریک می گویم؛ بازیکنان ما تلاش خود را کردند اما فوتبال همین است و ما روی یک اشتباه بازی را باختیم.

وی گفت: امیدوارم هر چه زودتر سر مربی تیم مشخص شود و اگر قرار است کادر فعلی، کار را دنبال کنند باید تکلیف آنها زود مشخص شود.

طهماسبی افزود: مقابل تیم خیبر پس از دریافت گل بازیکنان ما تمرکز خود را از دست دادند، هر چند در اواخر بازی فشار آوردیم تا گل خورده را جبران کنیم اما این اتفاق نیفتاد.

مربی تیم قشقایی ادامه داد: تردید نکنید تیم قشقایی دوباره به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

دیدار تیم های خیبر خرم و قشقایی شیراز در هفته پانزدهم مسابقات فوتبال دسته یک کشور در ورزشگاه حافظیه شیراز با نتیجه یک به صفر به سود خیبر پایان یافت.

در پایان هفته پانزدهم تیم ملوان انزلی با ۳۳ امتیاز همچنان در صدر جدول باقی ماند،مس کرمان با ۳۲ و تیم خیبر خرم آباد هم با ۲۹ امتیاز در تعقیب تیم صدرنشین هستند.

تیم قشقایی هم با این شکست با یک پله سقوط با ۲۰ امتیاز به رده نهم جدول رفت تا دست اندرکاران این باشگاه هرچه زودتر به فکر تعیین سر مربی تیم باشند.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

استقلال ملاثانی اهواز ،شاهن شهرداری بوشهر و ماشین سازی تبریز سه تیم انتهای جدول هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار