امام جمعه فیروزآباد گفت:زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگان است و در همین راستا، مزین کردن نام خیابانها به نام شهدای مدافع سلامت و محیط زیست از سوی شورای شهر قابل توجه و تقدیر است.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 15 January 2022

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت الاسلام محسن رضا بشارت در خطبه‌های عبادی، سیاسی نماز جمعه این شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۱۹ دی ماه سال جاری داشت: بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ۱۹ دی ماه سال جاری نکات کلیدی و بسیار مهمی در بر داشت.

وی با بیان محورهای اصلی بیانات مقام معظم رهبری افزود: غیرت دینی که در بزنگاه های مختلف عامل نجات کشور بوده، جنگ نرم و بینات انقلاب مانند حاکمیت دین، تسلیم نشدن در برابر دشمن، مبارزه با فساد و بی عدالتی و وحدت که برای حفظ آن نباید مسائل اختلافی را کش داد، سه محور اصلی بیانات مقام معظم رهبری بود.

امام جمعه فیروزآباد با اشاره به اشتباهات دشمن ادامه داد: دستگاه محاسباتی دشمن نمی تواند حقایق نظام اسلامی را درک کند لذا این امر باعث شد که دشمنان در برنامه‌های خود غلط فراوان داشته باشد.

بشارت با بیان اینکه آمریکا در اواخر ماه‌های سال ۱۳۵۷ نمی دانست بماند یا فرار کند اضافه کرد در پی گسترش قیام اسلامی ملت ایران در ۲۶ دی ماه ۱۳۵۷ شاه از ایران فرار کرد و فرار او گام مهم در تقویت مبارزات مردم و تضعیف حامیان او شد.

وی همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت ام البنین روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: مادران و همسران شهدا سربازان گمنام هستند که صبورانه راه عزیزان خود را ادامه داده و در واقع مادران صبور شهدا ام البنین های زمان ما در ایران اسلامی هستند که تربیت فرزندان صالح برای انقلاب اسلامی مرهون نقش آفرینی این مادران است.

امام جمعه فیروزآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مزین کردن نام خیابان ها به نام شهدای مدافع سلامت و محیط زیست ابراز داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همگان است.

بشارت خاطرنشان کرد: مزین کردن نام خیابانها به نام شهدای مدافع سلامت و محیط زیست از سوی شورای شهر قابل توجه و تقدیر است.

وی در پایان با اشاره به یاد و خاطره شهید والامقام نواب صفوی حدود ۶۴ سال پیش تصریح کرد: در سحرگاه سوم جمادی الثانی مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) شهید نواب صفوی آسمانی شد و رهبر معظم انقلاب در این خصوص فرمودند کسی که در دوره جوانی بر من اثر گذاشت در درجه نخست شهید نواب صفوی بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار