در حال حاضر شهرستان‌های اشکذر، تفت و بافق در وضعیت آبی کرونایی و سایر شهرستان‌های استان یزد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸ 04 January 2022

دکتر «ابراهیم سلمانی» سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد ضمن اعلام این خبر آمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان را ۲۲۶ بیمار اعلام کرد و افزود: از این تعداد، ۶۰ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

وی با بیان این که در شبانه روز گذشته ۷۱ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند، گفت: خوشبختانه طی این مدت هیچ مورد فوت بیمار مبتلا به کرونا در استان گزارش نشده است.

سلمانی بر لزوم جدیت در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و نیز دریافت دوز سوم واکسن برای جلوگیری از سویه جدید کرونا تاکید کرد.

براساس آخرین آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد، تاکنون هشت بیمار مبتلا به اُمیکرون در شهرستان‌های یزد، اشکذر و اردکان شناسایی و به تأیید وزارت بهداشت رسیده اس

در حال حاضر پوشش واکسیناسیون در استان یزد افزون بر ۹۱ درصد است و قریب به ۴۰ درصد یزدی‌ها دوز سوم واکسن را دریافت کرده‌اند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کرونا ، آمار ، بیمار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار