تیم شهدای قشقایی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان مقابل تیم مس کرمان شکست خورد و رتبه دوم جدول را به این تیم واگذار کرد.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 26 December 2021

تابناک فارس به نقل از ایرنا: این بازی از هفته یازدهم این رقابت ها که در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، در این دیدار تیم میزبان هرچند مستحق باخت نبود اما با نتیجه یک صفر شکست خورد تا ضمن از دست دادن رتبه دوم جدول فاصله خود را با ملوان صدرنشین زیادتر کند.

هر۲ تیم برای ماندن در بالای جدول بازی محکمی از خود به نمایش گذاشتند و در نهایت هم تیم جوان قشقایی مغلوب بازیکنان با تجربه حریف شدند که از هر شیوه ای از جمله وقت کُشی برای گرفتن امتیاز استفاده کردند طوری که در نیمه دوم داور بازی هفت دقیقه وقت تلف شده را محاسبه کرد.

مهاجم گل نزن

قشقایی و مس در نیمه نخست بازی متعادل و پایاپایی انجام دادند، دقیقه ۱۸ بهترین فرصت روی یک کارگروهی برای بازیکنان قشقایی به وجود آمد اما مجید تاجیک قدر این فرصت خوب را ندانست و با بی دقتی توپ را به بالای دروازه مس فرستاد.

در ادامه این نیمه هم اتفاق خاصی رخ نداد اما در دقایق پایانی بازیکنان تیم قشقایی فشار زیادی روی دروازه مس آوردند و در دقیقه ۴۳ هم ضربه مهاجم تیم میزبان با واکنش آرمان شهداد نژاد سنگربان با تجربه تیم مس دفع شد تا ۲ تیم نیمه نخست را بدون گل پایان دهند.

با شروع نیمه دوم نیز بازی متعادل پیش می رفت اما بازیکنان تیم مس به دنبال ضد حمله بودند تا به گل برسند و این اتفاق هم در دقیقه ۵۷ رخ داد و مهرداد آوخ مهاجم تیم مس با یک ضربه خوب دروازه تیم میزبان را باز کرد تا میهمان به خواسته اش برسد.

پس از به ثمر رسیدن گل تیم مس، آنها با چند لایه کردن دفاع خود ضمن اینکه از گل زده محافظت کردند نیم نگاهی هم به ضد حمله داشتند که یکی دوبار نیز این اتفاق افتاد و چیزی نمانده بود که گل دوم مس هم به ثمر برسد.

اعتراض بازیکنان قشقایی

دقیقه ۷۳ مهاجم تیم قشقایی درون محوطه ۱۸ قدم تیم مس با خطا سرنگون شد، که بازیکنان تیم قشقایی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند و اعتراض آنها هم به جایی نرسید، این خطا طوری روی بازیکن قشقایی صورت گرفت که کفش از پایش در آمد، با این حال بازی دنبال شد.

وقت گذرانی

در لحظات پایانی بازی بازهم شاهد وقت تلف کردن بازیکنان تیم میهمان بودیم که بارها خود را به زمین انداختند تا به هر طریقی شده از گل خود محافظت کنند و در این لحظات هم چشم به ضد حمله داشتند که یک بار مهاجم تیم مس در حالی که سنگربان قشقایی را از پیش رو بر داشته بود نتوانست گل دوم را به ثمر برساند و مدافعان قشقایی توپ را بر گشت دادند.

سر انجام این بازی محکم با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مس کرمان پایان یافت.

با پایان یافتن هفته یازدهم تیم ملوان انزلی با ۲۳ امتیاز جای خود را در صدر جدول محکم کرد ، تیم مس کرمان با ۲۰ امتیاز و تیم قشقایی هم با ۱۹ امتیاز دوم و سوم شدند.

در رقابت های فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و دوم را کسب خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار