امام جمعه بجنورد:
امام جمعه بجنورد با اشاره به ضعیف شدن آمریکا در منطقه، گفت: خون شهید سلیمانی نظام استکباری در منطقه را به فلاکت کشاند و امروز متوجه شدند که این محل جای آن‌ها نیست.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰ 25 December 2021

امام جمعه بجنورد:

خون شهید سلیمانی نظام استکباری را به فلاکت کشاند

خون شهید سلیمانی نظام استکباری را به فلاکت کشاند

بجنورد- امام جمعه بجنورد با اشاره به ضعیف شدن آمریکا در منطقه، گفت: خون شهید سلیمانی نظام استکباری در منطقه را به فلاکت کشاند و امروز متوجه شدند که این محل جای آن‌ها نیست.

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: انسان‌ها بر اساس روحیات دوستان خود تعریف می‌شوند لذا برای شناخت هر فرد می‌توان به دوستان و هم‌نشینان او رجوع کرد.

 

امام جمعه بجنورد ادامه داد: طبق روایات دوستان خوب و بد می‌توانند ما را بهشتی یا جهنمی کنند؛ از این رو باید در انتخاب دوستان دقت بسیار زیادی داشت.

 

.ی در بخش دیگری از سخنانش به سالروز ۹ دی اشاره داشت و افزود: بصیرت به معنای فهم و شناخت مسیر، زمان و دشمن است؛ بصیر می‌داند کجا باید به صحنه بیاید و در کجا صبر پیشه کند به طوری که دشمنان و بیگانگان نتوانند از آن‌ها سو استفاده کنند.

 

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه مردم در ۹ دی سال ۸۸ بصیرت خود را نشان دادند، گفت: مردم به موقع به حمایت نظام آمدند و باعث اتمام فتنه شدند؛ جز با ورود مردم فتنه به پایان نمی‌رسید.

 

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: تمامی فتنه‌ها با ورود مردم به میدان از بین رفته است و همگان می‌دانند بدون مردم این فتنه‌ها تمام نمی‌شد.

 

وی افزود: فتنه ۸۸ ضررهای مادی و معنوی بسیاری به کشور وارد شد که از جمله آن‌ها خسارت ۳۲۴ هزار میلیارد تومانی به بیت‌المال بود.

 

حجت الاسلام نوری با اشاره به حمایت بیگانگان از فتنه گران سال ۸۸، گفت: هرچقدر رهبر انقلاب به این افراد تذکر داد متوجه نشدند و ندیدند که دشمنان پست سر آن‌ها ایستاده است؛ در نهایت جهاد تبیین رهبر انقلاب و حضور به موقع مردم در صحنه فتنه به پایان رسید.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه بیان کرد: آمریکا روز به روز در منطقه ضعیف‌تر می‌شود؛ خون شهید سلیمانی نظام استکباری در منطقه را به فلاکت کشاند و امروز متوجه شدند که این محل جای آن‌ها نیست و باید خاورمیانه را ترک کنند.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار