فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف راز يك قتل در تحقیقات تخصصی و علمی کارآگاهان پلیس این شهرستان در حدود یک ماه پس از وقوع قتل خبر داد. 
کد خبر: ۱۰۱۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲ 22 December 2021

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" افزود: در پی کشف جسد فردی در منزلش در شهرستان ساوه موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهي در محل، بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل کشف جسد مشخص شد مردی حدود ۵۵ساله با وارد شدن شی بر سرش به قتل رسیده است.
سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس از همان ابتدای وقوع قتل به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش همسر و مردی جوان در وقوع این حادثه دست یافتند.
این مقام انتظامی گفت: در تکمیل بازجویی های کارآگاهان پلیس، سرانجام افراد مظنون دستگیر و در تحقیقات پلیس به قتل این مرد به دلیل اختلافات قبلی به وسیله وارد کردن ضربه با چوب بر سرش اعتراف کردند.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار