فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل بیش از ۲۰ هزار عدد انواع نوشیدنی و خوراکی خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال در عملیات مآموران انتظامی درشهرستان آشتیان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 12 December 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمی شهرستانی" افزود: در ادامه روند مبارزه همه جانبه با معضل قاچاق کالا، مأموران انتظامی شهرستان آشتیان در انجام تحقيقاتي از تردد یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق از یکی از استان های جنوبی به سوی محورهای مواصلاتی این شهرستان باخبر شدند.
وی یادآورشد: با تشدید کنترل خودروهای عبوری، سرانجام خودروی مذکور شناسایی و در یک عملیات ، از سوی مأموران انتظامی پاسگاه مزرعه نو شهرستان آشتیان متوقف شد.
فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف۲۰ هزار و ۶۷۰ عدد انواع نوشیدنی و خوراکی های خارجی قاچاق از قبیل انواع کمپوت های آناناس،آلوورا، قهوه و کاپوچینو و روغن گیاهي و ... در بازرسی از خودروی توقیفی افزود: ارزش کالاهای مکشوفه از سوی کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان آشتیان۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.
سردار "مفخمی شهرستانی" با تأکید بر استفاده فراگیر از تمامی ظرفیت های پلیسی به منظور پیشگیری از ورود انواع کالاهای قاچاق به داخل کشور و حمایت مستمر از تولیدات داخلی اظهار داشت: راننده خودرو در این عملیات دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار