فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان اظهار داشت: در تحقیقات پلیسی این ۲ متهم ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شدند، اما پس از مواجه با دلایل، مستندات و ادله جرم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی هدف خود را از این عمل مجرمانه، رسیدن به خواسته شوم و انتقام جویی بیان کردند.
کد خبر: ۱۰۱۴۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰ 10 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ سید مختار باویر  بیان داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا و ارائه مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس با ارسال پیام‌هایی توهین آمیز برای خود و دیگر اعضا خانوادم باعث بوجود اختلافات خانوادگی شده است، پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی گفت:  پرونده بصورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و علیرغم استفاده متهمین از عوامل پنهان‌ساز هویتی با انجام اقدامات مربوطه و تحلیل مستندات جمع‌آوری شده و بهره گیری از شگرد‌های پیچیده فنی و تخصصی عاملان که ۲ جوان بودند شناسایی و طی یک عملیات موفق دستگیر شدند.

سرهنگ باویر افزود: ایجاد مزاحمت و هتک حیثیت در فضای مجازی از مصادیق جرم محسوب شده و با خاطیان در اینگونه جرائم به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: شهروندانهشدار‌های پلیس را جدی گرفته و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت سایبری و یا با شماره تلفن‌های ۰۸۴۳۳۶۲۴۳۱۶ و ۰۸۴۲۱۸۲۴۷۵۱۱ گزارش کنند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار