ضا محمدیان در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شیراز نیازمند جذب سرمایه گذار برای توسعه پروژه‌های عمرانی است از این رو باید شخصی در این حوزه اقدام به قبول مسئولیت کند که بتواند زمینه جذب سرمایه را برای استان فراهم کند.
کد خبر: ۱۰۱۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 22 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: رضا محمدیان در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز بیان کرد: شیراز نیازمند جذب سرمایه گذار برای توسعه پروژه‌های عمرانی است از این رو باید شخصی در این حوزه اقدام به قبول مسئولیت کند که بتواند زمینه جذب سرمایه را برای استان فراهم کند.

وی اضافه کرد: اصل سرمایه گذاری بر مبنای برد برد است و هم باید شهر از قبل سرمایه گذاری انجام شده سود ببرد و هم اینکه سرمایه گذار بتواند درآمد خوبی از سرمایه گذاری انجام شده کسب کند.

محمدیان تاکید کرد: نباید اجازه داد سرمایه گذاران دچار مشکل در حوزه سرمایه گذاری شوند و باید فرش قرمزی برای این افراد پهن نمود تا جامعه بتواند از این حوزه بهره برداری نماید.

او ادامه داد: نباید شخص یا اشخاصی در حوزه سرمایه گذاری اقدام به فعالیت کنند که به علم اقتصاد آگاهی ندارند و نمی‌توانند جذب سرمایه گذاران را در دستور کار قرار دهند از این رو انتظار می‌رود اشخاصی در این بخش پذیرش مسئولیت کنند که دارای توانایی لازم باشند.

کمربندی شیراز قتلگاه مردم است

غلامعلی ترابی رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کمربندی شیراز قتلگاه مردم است و باید در اسرع وقت نسبت به برطرف نمودن مشکلات این محور اقدام شود.

وی اضافه کرد: استانداری فارس باید تمام تلاش خود را در این حوزه به کار گیرد تا مشکلات موجود در این حوزه از بین برود.

ترابی تاکید کرد: در موضوع کمربندی شیراز شاهد کم کاری دستگاه‌های مختلفی هستیم از این رو مردم نباید متحمل خسران شود چون دستگاه‌های متولی در این حوزه کم کاری کرده‌اند.

وی از شهرداری شیراز درخواست کرد: از شهردار محترم شیراز تقاضا دارم در دوره مدیریت خود نقش مردم را در سطح مدیریت شهری افزایش داده و آنان را در کنار خود ببینند و مدیریت خود را از پشت درهای بسته به اجتماع و بین مردم بکشانند.

ترابی افزود: شرکت آب و فاضلاب شیراز متولی حل مشکلات انتقال فاضلاب به جنوب شهر شیراز است. نمی‌شود در قسمتی از شهر، شبکه فاضلاب احداث کرد و فاضلاب را در قسمت دیگری از شهر رها نمود و ساکنان آن مناطق را گرفتار انواع بیماری‌ها و آلاینده‌ها نمود.

وی ادامه داد: بحث فرونشست در شیراز جدی است. نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بحث تخصیص آب‌های زیرسطحی شیراز و پساب شهری را به دشت‌های اطراف و بعضی کارخانه‌ها پیگیری نمایند. زلزله و حادثه خبر نمی‌دهد از امروز باید حوادث آینده را مدیریت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار