محمد هادی ایمانیه صبح یکشنبه در جمع مؤسسات خیریه و خانه خیرین فارس بیان کرد: استان فارس دارای متنوع‌ترین طیف خیران در کشور است و از این رو فارس یکی از استان‌های مستعد در این بخش است.
کد خبر: ۱۰۱۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 21 November 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: محمد هادی ایمانیه صبح یکشنبه در جمع مؤسسات خیریه و خانه خیرین فارس بیان کرد: استان فارس دارای متنوع‌ترین طیف خیران در کشور است و از این رو فارس یکی از استان‌های مستعد در این بخش است.

وی اضافه کرد: کمیته امداد امام خمینی فارس مکلف است تا نسبت به تجمع همه مؤسسات خیریه و هم افزایی این بخش اقدام کنند تا از موازی کاری در این بخش جلوگیری شود.

استاندار فارس یادآور شد: با توجه به حجم اثرگذاری مؤسسات خیریه در سطح استان فارس، ایجاد یک رابط میان استاندار فارس و مؤسسات خیریه حائز اهمیت است از این رو فردی به عنوان رابط میان استانداری و مؤسسات خیریه معرفی خواهد شد تا مشکلات موجود در کوتاه‌ترین زمان از بین برود.

ایمانیه در ادامه تاکید کرد: موضوع وقف و موقوفات موضوع اساسی است که از بزرگان دینی به ما ارث رسیده ولی این امر خیر مدتی است در فارس کمرنگ شده از این رو انتظار می‌رود در راستای خیر رسانی به آحاد جامعه خیران نسبت به وقف اموال خود اقدام کنند.

عالی‌ترین مقام دولت در فارس خواستار تعیین جمعیت مدد کارانی شد که پیشتر تحت پوشش کمیته امداد خدمات دریافت می‌کردند.

استاندار فارس تاکید کرد: تا ماه آینده مسئولان استانی باید نسبت به ایجاد پنجره واحد صدور مجوز مؤسسات خیریه اقدام کنند تا مردم و خیران در این حوزه نیز دچار مشکل نشوند این در حالی است که طرح قرارگاه خیرین باید در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود تا زمینه ایجاد این قرارگاه در فارس فراهم گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار