مراسم وداع با شهید گمنام با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱ 03 March 2015

مراسم وداع با شهید گمنام با حضور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بعد از ظهر امروز در دانشگاه فرهنگیان شهید مطهری شیراز برگزار شد.

سردار خداداد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، در این مراسم با اشاره به نقش معلمان در تربیت نسل آینده کشور اظهار داشت: آینده کشور به دست دانش‌آموزان رقم می‌خورد و آینده دانش‌آموزان در گرو تربیت اسلامی معلمان است.

وی درباره حضور شهید گمنام در میان دانشجو معلمان تصریح کرد: این شهیدان گمنام در زمان خود به تکلیف‌شان که حضور در جبهه‌های نبرد بود عمل کردند اما امروز تکلیف دانشجویان حضور در صحنه‌های جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

سردار ابراهیمی افزود: معلمان دیروز در صحنه جنگ برای دانش‌آموزان خود اسوه ایثار و شهادت طلبی بودند و معلمان امروز باید اسوه مجاهدت علمی و فرهنگی باشند.

وی با اشاره به حضور معلمان در هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: برای جامعه آموزش و پرورش افتخاری بزرگ تر از این نیست که شهید رجایی یک معلم بود.

سردار ابراهیمی تصریح کرد: باید دانشجو معلمان تمام تلاش خود را به کار بندند که انسان‌های مجاهد و عالم مانند شهید احمدی روشن و شهید شهریاری را تربیت کنند که هم در بعد معنوی و هم در بعد مادی برای اسلام و جمهوری اسلامی کارآمد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار