سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان ماه عنوان کرده تاکید آمریکا بر اقدامات مستکبرانه و ظالمانه نشان می‌دهد کنار رفتن ترامپ و روی کار آمدن بایدن تغییری نیز در نگاه های ضد آمریکایی ملت بزرگ ایران صورت نداده است.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۴ 03 November 2021

تابناک فارس به نقل از فارس:در بیانیه سپاه فجر استان فارس به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه آمده است: هویت آمریکا در هم تنیده با ظلم و تجاوز به حقوق سایر ملت‌ها بوده و در این زمینه تفاوتی میان دولت‌های دموکرات یا جمهوری خواه آمریکا نسبت به ایران اسلامی و ملت‌های آزاده وجود ندارد.

این بیانیه می افزاید: ظلم و ستم آمریکا در حق مردم ایران با اقدامات آشکاری همچون فعال سازی کارگروه مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در زمینه اقدام علیه جمهوری اسلامی، مانع تراشی در آزادسازی دارایی های ایران، حمایت از رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات خرابکاری هسته‌ای در نطنز و حفظ تحریم های ضد ایرانی و... دنبال شده است.

در ادامه بیانیه آمده است: تاکید آمریکا بر اقدامات مستکبرانه و ظالمانه نشان می‌دهد کنار رفتن ترامپ و روی کار آمدن دولت دموکرات بایدن در آمریکا نه تنها تغییری در نگاه آمریکا ایجاد ننموده است، بلکه تغییری نیز در نگاه های ضد آمریکایی ملت بزرگ ایران صورت نداده است.

در این بیانیه تاکید شده است: ملت بزرگ ایران با آگاهی عمومی و بصیرت انقلابی از حرکت مزبوحانه آمریکا به سوی محدود سازی برنامه های موشکی ایران از طریق مذاکره، مخالفت با مذاکره و مقاومت مردمی در مقابل با استکبار به سرکردگی آمریکا و ایادی داخلی و خارجی آن نیز به شدت افزایش یافته و مسیر ضدسلطه بودن ملت بزرگ ایران به فضل الهی تداوم خواهد یافت.

در پایان این بیانیه آمده است: سپاه فجر استان فارس با گرامی داشت روز ۱۳ آبان و یاد و خاطره شهیدان و روز مقاومت و مقابله با استکبار جهانی آمادگی همه جانبه خود را در همراهی با اراده مقاوم و بصیر مردم عزیز ایران برای ایستادگی در مقابل هرگونه سلطه گری را ادامه خواهد داد.

برچسب ها: بیانیه ، سپاه فجر ، 13 آبان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار