معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:نوجوانان دانش آموزان امروز در عرصه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی به مردم و جهاد علمی پیشتاز هستند و این روحیه باید همواره تقویت شود چراکه یکی از الزامات تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی نسل جدید در صحنه‌های مختلف است.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸ 03 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ پاسدار محمد گودرزی در آیین صبحگاه دانش‌آموزی در اراک افزود:بسیج دانش‌آموزی پرچم‌دار تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است و دانش آموزان امروز با تأسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی تمام‌قد ایستاده‌اند.
یادآورشد: یکی از مهمترین درس‌هایی که در گام دوم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد استفاده از تجربیات دفاع مقدس است چرا که دفاع مقدس به ما می‌آموزد محدودیت‌ها و توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند حرکت شتابنده ملت ایران به سمت پیشرفت را متوقف سازد.
وی ادامه داد: دفاع مقدس برای نسل جوان دانشگاه بزرگ ما می‌توانیم است و جوانان و نوجوانان در هشت سال جنگ تحمیلی محدودیت‌ها و تهدیدات را به فرصت تبدیل کردند و امروز دانش آموزان باید از این شاخصه مهم برای قوی شدن و خودکفایی همه‌جانبه کشور استفاده و با جهاد علمی در این مسیر مقدس نقش‌آفرینی کنند.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در هفته بسیج دانش‌آموزی با اهداف مهم تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، ترویج روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، بصیرت افزایی در راستای انزجار نسل جدید از آمریکا و تبیین جنایت‌های ۴۲ساله استکبار جهانی علیه ملت، ایجاد نشاط انقلابی در بین دانش آموزان و امیدآفرینی و با شعار «نوجوانان انقلابی، پیشگامان گام دوم انقلاب» در استان برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته‌شده است.
گودرزی ادامه داد: بسیج دانش‌آموزی پرچم‌دار تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی است و دانش آموزان امروز با تأسی از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی تمام‌قد ‌ ایستاده‌اند و با روحیه و عمل انقلابی و جهادی پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی را در سراسر عالم به اهتزاز درمی‌آورند.
وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌موازات تأمین امنیت پایدار در کشور و انجام رسالت‌های خود باقوت و شتابنده در مسیر محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم گام برمی‌دارد و روحیه حاکم در سپاه پاسداران برگرفته از سیره شهدا و فرهنگ دفاع مقدس است.
وی یادآورشد: ولایتمداری ، عمل انقلابی و روحیه جهادی مهم‌ترین درس از شهدا است که جوانان و نوجوانان باید با تأسی از شهدا این سه مؤلفه را در زندگی خود عملیاتی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار