حاجی زاده با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشگاه ها هنوز مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته است، ادامه داد: ما راضی نبودیم حتی یک بازی خارج از استان برگزار شود هرچند برخی شیطنت کردند و می خواستند جوشکاری تیردروازه که یک ساعت قبل از بازی فجر با گل گهر سیرجان بر اساس دستور سازمان لیگ را انجام داده بودیم بزرگ جلوه دهند در حالی که مسئله خاصی نبود، مهم این بود که به تایید سامان لیگ رسید.
کد خبر: ۱۰۰۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 02 November 2021

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس بیان کرد: در ورزشگاه حافظیه شیراز حدود هشت سال هیچ بازی برگزار نشده بود و از این رو همکاران ما در دفتر فنی مهندسی شبانه روزی کار کردند و تمام ایرادهایی که نماینده سازمان لیگ گرفته بود را بر طرف و حتی یک هفته مانده به شروع مسابقات، یک رختکن را نیز اضافه کردند.

او تصریح کرد: اعتبار برای بازسازی ورزشگاه حافظیه وجود دارد اما تاکنون اختصاص داده نشده و پیمانکار این ورزشگاه هنوز یک ریال را دریافت نکرده و انتظار می رود هر چه زودتر بتوانیم با پیمانکار تسویه حساب کنیم.

حاضر نبودیم حتی یک بازی خارج از استان برگزارشود


خاجی زاده با اشاره به اینکه بسیاری از ورزشگاه ها هنوز مورد تایید سازمان لیگ قرار نگرفته است، ادامه داد: ما راضی نبودیم حتی یک بازی خارج از استان برگزار شود هرچند برخی شیطنت کردند و می خواستند جوشکاری تیردروازه که یک ساعت قبل از بازی فجر با گل گهر سیرجان بر اساس دستور سازمان لیگ را انجام داده بودیم بزرگ جلوه دهند در حالی که مسئله خاصی نبود، مهم این بود که به تایید سامان لیگ رسید.

بازسازی ورزشگاحافظیه شیراز با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس افزود: وظیفه اداره کل ورزش و جوانان این نیست که برای باشگاه ها ورزشگاه درست کنند زیرا تمام زیرساخت های ورزشی برای عموم مردم است.

او اضافه کرد: طبق تماسی که با مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران داشتم آن ها ورزشگاه ساری را در اختیار تیم نساجی قرار دادند تا خودشان هزینه کنند اما ما ورزشگاه حافظیه را مهیا کردیم.

حاجی زاده اظهار کرد: ما نیز به صرف اینکه از میزبانی محروم نشویم هزینه کردیم، در حالی که باید باشگاه ها این کار را بکنند و جا دارد از تلاش شبانه روزی همکاران در اداره کل ورزش و جوانان و پیمانکاران تشکر کنیم.

تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند


مدیرکل ورزش و جوانان به دیدار تیم فجرسپاسی مقابل استقلال تهران گفت: این بازی راس ساعت ۱۶ جمعه ۱۴ آبان ماه در ورزشگاه حافظیه برگزار می شود و از تماشاگران می خواهیم به هیچ عنوان به ورزشگاه مراجعه نکنند زیرا اجازه ورود ندارد و بازی را از طریق شبکه های تلویزیونی نگاه کنند.

او بیان کرد: حتی برای همراهان تیم های میزبان و میهمان در جایگاه ویژه محدودیت وجود دارد و براساس اعلام سازمان لیگ تعداد همراهان ۲تیم مشخص شده است و امیدوارم مسولان ۲ باشگاه این مسئله مهم را هم رعایت کنند.

حاجی زاده تصریح کرد: دیدار تیم های فجر شهید سپاسی شیراز و استقلال تهران از هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های ایران جام خلیج فارس ساعت ۱۶ جمعه ۱۴ آبانماه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار می شود.

هم اکنون در جدول رده بندی تیم های سپاهان و استقلال با انجام سه بازی و ۹ امتیاز در رده اول و دوم جدول قرار دارند و تیم فجر هم با سه امتیاز هشتم است.

در رقابت های فوتبال برتر ایران ۱۶ تیم حضوردارند که پس از انجام ۳۰بازی تیم های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب می کنند و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته یک می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار