دست پرورده های صهیونیزم بار دیگر تهدید کردند شهرهای بزرگ ایران را ویران می کنند.
کد خبر: ۱۰۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵ 25 September 2015
به گزارش تابناک یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گروهک تروریستی داعش که به نظر می رسد به توصیه سیاستمداران دولت های حامی خود، ایجاد رعب و وحشت را کاهش داده اند تا زمینه برای پذیرفتن آنها به عنوان یک دولت رسمی فراهم شود، بار دیگر تهدید کردند به ایران حمله خواهند کرد.

اراذل و اوباش چچنی، قفقازی، سعودی، امریکایی، فرانسوی، انگلیسی، استرالیایی و افریقایی که به گفته اهالی مناطق اشغال شده عراق و سوریه، حتی با آموزه های اولیه دینی و اجتماعی از جمله طهارت نیز بیگانه اند، پیش از این نیز تهدید کرده بودند راه ناتمام صدام را ادامه خواهند داد.

قادسیه صدام تکرار خواهد شد

 

گروهک «داعش» در صفحات توئیتر خطاب به شیعیان نوشت: «رافضی»ها بدانند که هدف ما تخریب نماد شرک آلود در نجف، کربلاء و سامرا است. بدانید که بعد از تخریب این نمادها در عراق به ایران خواهیم آمد و مشهد ایران را با خاک یکسان خواهیم کرد.

اراذل و اوباش تکفیری که با کمک رسانه ها و تبلیغات غرب، وانمود به اجرای اسلام واقعی می کنند، از مسلمانان درخواست کرده اند که برای تطهیر زمین از «رافضی»ها بسیج شوند، تا هر چه سریعتر اسلام اصیل در جهان جریان یابد!

تکفیری ها بر اساس فتوای شیوخ وهابی، علاقه و عزیز داشتن فرزندان پیامبر (ع) و در دل داشتن محبت آنها و ابراز آن را شرک و بت پرستی می دانند.

بسیاری از علمای اسلامی و حتی جامعه شناسان و روان شناسان تلاش کرده اند با توضیح و استدلال به تکفیری ها تفهیم کنند که بوسیدن پیراهن یوسف توسط یعقوب یا احترام گذاشتن پیامبر به سنگ سیاه کعبه به علت منسوب بودن به ابراهیم نبی شرک و بت پرستی نیست.

اما تمام زحمات دانشمندان بی نتیجه بوده و وهابی هایی که نعلین چرمی و کهنه عبدالعزیز، بنیانگذار حکومت آل سعود را در محفظه ای تزئین شده نگهداری می کنند و آن را عزیز و متبرک می دانند، همچنان دوست داشتن و حب اهل بیت پیامبر و درخواست از آنها برای دعا و شفاعت نزد پروردگار را بت پرستی می خوانند.

ادعای اخیر تکفیری ها در شرایطی مطرح می شود که آنها حتی در زمان اوج جولان دادنشان در عراق، جرات نکردند تا 50 کیلومتری مرز ایران نزدیک شوند و سرکرده های آنها به تروریست هایی که وارد جلولا شده بودند دستور دادند به سرعت از این شهر که در 45 کیلومتری مرز ایران قرار دارد دور شوند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یاحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
لعنت خدا بر عاملین قتل رسول الله
گروهک های تروریستی دست نشانده دولت های عربی خوب میدانید هرگز چنین غلطی را نخواهید کرد اگر مردهستید بیایید
منتظریم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار