اشتغالزایی کمیته امداد کازرون

مدیر کمیته امداد کازرون گفت:در سال جاری 248 فرصت شغلی با پرداخت 27 میلیارد و 340 میلیون ریال تسهیلات توسط این نهاد برای مددجویان این شهرستان ایجاد شد.
کد خبر: ۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ 03 March 2015

پرویز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک‌هزار و 17 مورد وام قرض‌الحسنه با اعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد و 720 میلیون ریال برای مشکلات درمان، ازدواج، تعمیر مسکن، احداث حمام و سرویس بهداشتی مددجویان این شهرستان هزینه شده است.

وی به فعالیت و عملکرد کمیته امداد شهرستان کازرون در سال جاری اشاره کرد و گفت: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان «سال اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» امدادگران این نهاد توانستند در اجرای این دو موضوع مهم، اقدامات درخور و شایسته‌ای در زمینه‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی به انجام رسانند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون، اجرای آموزش فرهنگ کار و تلاش، برگزاری اردوهای آموزشی و تفریحی برای نوجوانان و جوانان و مشاوره‌های چهره به چهره و گروهی و آموزش زندگی به خانواده‌های مددجویان را از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد در سال جاری برشمرد.

شفیعی گفت: امسال بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در اجرای فعالیت‌های فرهنگی در میان مددجویان توسط کمیته امداد شهرستان کازرون هزینه شده است.

این مسئول در پایان از مردم نوع‌دوست، خیر و نیکوکار شهرستان کازرون درخواست کرد مانند گذشته در هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سال جدید شادمانی را مهمان سفره نیازمندان کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار