احدی توان تعرض به ایران اسلامی را ندارد

کد خبر: ۹۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۸ 22 September 2015
معاون عملیاتی قرارگاه ثارالله تهران با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران به مراتب قدرتمند‌تر از دوران دفاع مقدس شده است، گفت: امروز احدی توان تعرض به ایران را نداشته و نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: احدی توان تعرض به ایران اسلامی را ندارد/ ایران به مراتب قدرتمندتر از دوران دفاع مقدس شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، امروز پس از پایان رژه نیروهای مسلح در این شهرستان و در جمع نظامیان، مدیران ادارات و مسئولان ارشد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ساوجبلاغ طی سخنانی اظهار داشت: اگر چه نیروهای انقلابی با دست‌های خالی در برابر رژیم منفور و جنایتکار طاغوت مبارزه می‌کردند، اما با پیروزی قاطع و سرنگونی حکومت استبدادی طاغوت پاداش تلاش‌ها و ایثارهای خود را گرفتند.

وی تصریح کرد: این انقلاب امروز به الگویی تمام عیار برای امت اسلامی در سراسر جهان تبدیل شده و کشورهای غربی برای اینکه انقلاب ما به گوش جهانیان رسد، توطئه‌های بسیاری را علیه ایران اسلامی طراحی کردند.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: تمام توطئه‌های دشمنان به‌ویژه تحمیل جنگی تمام عیار و هشت ساله تاکنون شکست خورده است، اما آیا دشمنان دست از توطئه برداشتند.

ربیعی با تاکید بر اینکه همچنان دشمنان اسلام و انقلاب به دنبال توطئه علیه کشورمان هستند، گفت: یکی از مهمترین اولویت‌های مردم با بصیرت و هوشیار ایران و نیروهای ولایی و انقلابی این است که مراقب نفوذ دشمنان باشیم.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام عظمای ولایت تاکید فرمودند، امروز یکی از مهمترین وظائف ما مراقبت از نفوذ سیاسی دشمنان است و در صورت غفلت، دشمنان به اهداف شوم خود می‌رسند.

معاون عملیات قرار گاه ثارالله تهران افزود: انقلاب ما ریشه در قیام سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) داشته و تا زمانی که الگوی ما امام حسین (ع) بوده و با تمام توان در برابر دشمن ایستادگی کنیم، احدی توان تعرض به کشورمان را نخواهد داشت.

ربیعی افزود: در دوران جنگ تحمیلی با دست‌های خالی برابر دشمن مقاومت می‌کردیم، اما امروز توان دفاعی کشور به مراتب بیشتر از 30 سال قبل است و کوچک‌ترین تعرضی را با پاسخی قاطع روبه‌رو می‌کنیم.

وی ادامه داد: دشمنان ما می‌دانند که با جنگ و سر و صدا نمی‌توانند ملت ایران را به زانو درآوردند، به همین دلیل در این دوران به دنبال تهاجم فرهنگی و نفوذ سیاسی هستند که باید در این حوزه نیز هوشیار بوده و همواره گوش به فرمان ولایت باشیم.

معاون عملیات قرارگاه ثارالله تهران گفت: اینکه می‌بینیم در گوشه و کنار کشورهای اسلامی گروهک‌های مطرود و تکفیری مانند داعش با حمایت غربی‌ها سربلند کرده‌اند، به این دلیل است که اربابان آنها می‌خواهند از اسلام چهره‌ای خشن و دروغین نشان داده و موج اسلام‌‌هراسی را ادامه دهند.

ربیعی تاکید کرد: به طور قطع این ئوطئه نیز با هوشیاری جهان اسلام و درایت و بصیرت ولی امر مسلمین رهبری عظیم‌الشان انقلاب خنثی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مذاکرات هسته‌ای و توافق انجام شده اشاره کرد و گفت: در حساس‌ترین دوران انقلاب اسلامی باید هوشیاری خود را حفظ کرده و گوش به فرمان ولایت باشیم. به طور قطع نظر ولایت در این حوزه فصل‌الخطاب بوده و اگر به رهنمودهای معظم‌له گوش کنیم، آسیب به اسلام و انقلاب نخواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار