برگزاری رژه نیروهای مسلح درهمدان

در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگان های نمونه نیروهای مسلح استان همدان در میدان باباطاهر شهر همدان رژه رفتند.
کد خبر: ۹۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ 24 September 2015
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس یگان های نمونه نیروهای مسلح استان همدان در میدان باباطاهر شهر همدان رژه رفتند.

به گزارش ایرنا، در آیین گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس با حضور استاندار همدان، نیروهای نظامی و انتظامی و اعضای شورای تامین آغاز شد.

در این آیین استاندار همدان و فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تبریک این هفته به مردم غیور همدان به سخنرانی پرداختند.

محمد ناصر نیکبخت استاندار همدان در مراسم رژه نیروهای مسلح گفت:دردفاع مقدس هیچگونه خط کشی و مرزبندی وجود نداشت بلکه همه متحد، همپیمان و هم کلام برای دفاع از دین، آرمان و سرزمین شان جهادگونه ایستادند.

وی افزود: با نگاهی به اتحاد ملت ایران در جنگ هشت ساله بیشتر می توان معنی پیام رهبری فرزانه انقلاب را درک کرد چراکه این پیام در جنگ هشت ساله آزموده شد و نتیجه مثبتی برای ایران به همراه داشت.

در حاشیه این آیین تصاویری از امام راحل (ره) و رهبری فرزانه النقلاب و بیانات آنها در زمینه آمادگی و قدرت نیروهای مسلح و توصیف آنها از هشت سال جنگ تحمیلی نقش بسته بود.

همچنین تمثال شهدا و رزمندگان شاخص این استان که نقش بی بدیلی در عملیات های مختلف داشتند در مسیرهای پیش بینی شده برای رژه نصب شده بود.

برنامه هفته دفاع مقدس با قرائت قرآن و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی توسط رزمنوازان سپاه همدان آغاز شد و گروه مارش تیپ 316 زرهی همدان نیز سرود وحدت را سر دادند.

پس از سخنرانی مسوولان نیز گردان امنیت امام علی (ع) سپاه همدان به انجام حرکات رزمی با شمشیر ، سواره و پیاده و برخورد با اشرار پرداختند.

در ادامه یگان های نمونه تیپ 316 زرهی شهید قهرمان، سپاه انصارالحسین (ع)، پایگاه هوایی شهید نوژه و نیروی انتظامی استان همدان رژه رفتند و بخشی از توان رزمی خود را در معرض دید حاضران قرار دادند.

450 برنامه هفته دفاع مقدس امسال در همدان برگزار می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار