بانوی قایقران کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی آسیا به میدان می رود

رییس هیات قایقرانی کرمانشاه گفت: نازنین رحمانی بانوی قایقران کرمانشاهی یکی از اعضای تیم کشورمان در مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا در چین خواهد بود.
کد خبر: ۹۷۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 20 September 2015
محمد سهراب بیگ اظهار کرد: تیم ملی روئینگ بانوان در بخش یکنفره، دو نفره و چهار نفره جفت پاروی سنگین وزن و یکنفره و دونفره جفت پاروی سبک وزن به مصاف حریفان خود می رود.

وی ادامه داد: رحمانی یکی از روئینگ سواران با سابقه کشورمان محسوب می شود که در مسابقات آسیایی اینچئون کره جنوبی سال گذشته به مقام چهارم دست یافت و مدت هاست که در عضویت تیم ملی به سر می برد.

سهراب بیگ خاطرنشان کرد: مسابقات روئینگ قهرمانی آسیا از دوم تا ششم مهر ماه در چین برگزار می شود و تیم کشورمان نیز شنبه شب برای حضور در این مسابقات عازم پکن شد.

وی گفت: البته رحمانی به همراه سه بانوی قایقران دیگر از سوم شهریور در اردوی چین به سر می برند و در این کشور به جمع سایر ملی پوشان ملحق خواهد شد.

رییس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه از دعوت دو قایقران کرمانشاهی دیگر به تیم های بزرگسالان و جوانان کانوپولوی کشورمان خبر داد و گفت: محمدصدیق حشمتیان به تیم بزرگسالان و متین باوندپور به تیم جوانان دعوت شده اند.

سهراب بیگ افزود: ششمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی کانوپولوی بزرگسالان و جوانان کشورمان از امروز 29 شهریور ماه در دریاچه آزادی آغاز شده و تا هشتم مهر ادامه می یابد.

وی گفت: تیم های ملی کانوپولوی کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل آبان ماه در هنگ کنگ برگزار می شود آماده می کنند.

کرمانشاه با داشتن بیش از 18 ملی پوش در تیم های مختلف قایقرانی یکی از قطب های قایقرانی کشور محسوب می شود.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار