مهدی محمدی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:موارد فوت با ابتلای قطعی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ نفر است که مجموع جان‌باختگان استان از آغاز اپیدمی کرونا به یک‌هزار و ۸۵۷ نفر رسیده است. نفر است
کد خبر: ۹۶۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵ 02 June 2021

مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه   اظهار کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۳۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۱۷۵ بیمار مثبت سرپایی در استان شناسایی شدند.

وی خاطر نشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۹۷ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و خوشبختانه ۸۸ نفر پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص و به آغوش خانواده های خود برگشتند.

محمدی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۱۶ بیمار مربوط به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو در خرداد ماه ستاد مقابله با کرونا در استان محدودیت هایی را اعمال کرد و تردد پلاک های غیر بومی در استان جلوگیری و جریمه خواهند شد.

وی گفت: عاجزانه از مردم تقاضا داریم نسبت به هشدارهای ستاد مقابله با کرونا در راستای حفظ سلامت خود و خانواده بی تفاوت نباشند و حتی المقدور از سفر غیر ضروری و دورهمی های خانوادگی بپرهیزند و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را با شدت بیشتر  رعایت و در اماکن عمومی از ماسک استفاده کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار