نیاز مدارس و دانشگاه‌های مازندران به تجهیز و ساماندهی

فرماندار چالوس با بیان اینکه وزرا و معاونان رئیس جمهور در شهرستان چالوس حضور می‌یابند، گفت: در آستانه بازگشایی مدارس نیازمند تجهیز مدارس، دانشگاه‌ها و ساماندهی معلمان و اساتید هستیم.
کد خبر: ۹۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۹ 16 September 2015

به گزارش تابناک مازندران محمد‌ناصر زندی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به تقارن این هفته با دهه ولایت باید استفاده کافی را از این ایام برده و در جهت اجرای برنامه‌ها تمام ادارات و دستگاه‌ها وارد میدان شوند.

وی افزود: علاوه بر شهرداری‌ها که موظف به آذین‌بندی شهر هستند، تمام دستگاه‌ها نیز باید برای ادارات خود برنامه‌ریزی کنند.

فرماندار چالوس از برگزاری رژه نیروهای مسلح غرب مازندران به میزبانی سپاه ناحیه چالوس خبر داد و خاطر‌نشان کرد: با توجه به دلاورمردی‌های رزمندگان در طول هشت‌سال دفاع مقدس خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه دارند تا برای انتقال فرهنگ دفاع و شجاعت به نسل‌های کنونی و آینده تلاش کنند.

وی با تأکید بر پاسداشت جانفشانی‌های شهدای کشور تصریح کرد: در دنیای کنونی وظیفه ما است که با دشمن و استکبار جهانی به مبارزه بپردازیم و برنامه‌های آنها که همان تهاجم فرهنگی به جوانان است را نقش برآب کنیم.

زندی خاطر‌نشان کرد: دشمن همواره در فکر منافع خویش است، بنابراین نباید ساده‌انگاری کرد، چراکه آنها ما را هرگز نمی‌پذیرند.

وی با اشاره به اینکه امروز در بحث توافق هسته‌ای دنیا قدرت و توان علمی و اتحاد ما را پذیرفته متذکر شد: وظیفه ما است که  محکم بایستیم تا در اراده ما خللی وارد نشود زیرا آرمان ما همان آرمان حضرت امام است که برایش هشت سال دفاع مقدس داشتیم.

فرماندار چالوس بر داشتن برنامه در حوزه فرهنگی تأکید کرد و ادامه داد: مردم انتظار دارند مسئولان بیش از آنها تلاش کرده و برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کنند.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس هستیم نیازمند تجهیز مدارس، دانشگاه‌ها و ساماندهی معلمان و اساتید هستیم.

زندی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیر‌بنای تمام فعالیت‌ها است، افزود: ارتقای کیفیت در آموزش و پرورش موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد، که با توجه به سیاست جدید آموزش و پرورش و مدارس حمایتی کمی نگران بحث کیفیت آموزش هستیم و از مدیران این مدارس می‌خواهیم در شهرستان چالوس از معلمان با کیفیت و با تجربه استفاده کنند.

وی به سفر هیئت دولت در مهرماه امسال به مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به سفر هیئت دولت به استان مازندران در حوزه شهرستان چالوس برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم و نکته قابل توجه این است که هیئت دولت و رئیس جمهور در مرکز استان حضور دارند اما در شهرستان‌ها وزیر و یا معاون رئیس جمهور حضور می‌یابند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار