قتل نوزاد شش ماهه به دليل خيانت مادرش

کد خبر: ۹۵۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۷ 17 September 2015
به گزارش تابناک یزد، متهم که خيانت همسرش و گريه‌هاي کودک را انگيزه اصلي قتل عنوان کرده ‌بود، درحالي‌ ديروز توسط مأموران بدرقه به شعبه٤ دادگاه کيفري شماره يک برده شده ‌بود تا پاي ميز محاکمه برود، که به‌دليل نبود اولياي‌‌دم به زندان بازگردانده ‌شد.

شهروندي ناشناس به مأموران خبر داد جنازه دختربچه‌اي شش‌ماهه را مقابل ايستگاه آتش‌نشاني تجريش ديده‌ است. وقتي مأموران به محل رسيدند متوجه شدند مأموران آتش‌نشاني هم به‌تازگي جنازه کودک را پيدا کرده‌اند. اين کودک که به‌نظر شش‌ماهه مي‌رسيد، صورتش کبود و در پتويي پيچانده ‌شده ‌بود. جسد به‌عنوان مجهول‌الهويه به پزشکي‌قانوني منتقل شد و متخصصان در اولين ‌بررسي‌ها اعلام کردند دختربچه به دليل فشار بر عناصر حياتي گردنش جانش را از دست داده ‌است.


درحالي‌که مأموران پليس ردي از خانواده کودک يا عاملان قتل او پيدا نکرده ‌بودند، مرد ميان‌سالي به پليس خبر داد يکي از نوه‌هايش گم شده ‌است. او گفت: «عروس و پسرم هر دو اعتياد دارند و فعلا عروسم در زندان است. من دو نوه داشتم وقتي براي سرزدن به آنها رفتم، متوجه شدم يکي از آنها نيست. از پسرم پرسيدم جوابي نداد و وقتي از نوه بزرگ‌ترم سؤال کردم خواهرش به نام نازي کجاست، گفت پدرش او را خفه کرده و از خانه بيرون برده ‌است». با اين شکايت بود که پيام - پدر دو کودک - بازداشت شد.

او در اعترافاتش قبول کرد قتل نازي کار او ‌است. متهم گفت: «من و همسرم هر دو اعتياد داشتيم و براي تأمين مواد سرقت مي‌کرديم، پيش از اينکه همسرم به زندان برود، من زنداني شدم و در مدتي که زندان بودم همسرم با دوستانم رابطه داشت. وقتي بيرون آمدم متوجه شدم بچه‌اي ديگر به دنيا آورده ‌است. از همان ابتدا از نازي بدم مي‌آمد تا اينکه همسرم زنداني شد و من مجبور بودم از پسرم و نازي نگهداري کنم، البته تا قبل از اينکه همسرم زنداني شود، با اين بچه مشکلي نداشتم.

مادرش از او نگهداري مي‌کرد، اما وقتي زنداني شد من ديگر نمي‌توانستم از او مراقبت کنم، نازي نه‌تنها حاصل خيانت همسرم به من بود بلکه خيلي هم گريه مي‌کرد و من کلافه مي‌شدم. يک روز که داشت گريه مي‌کرد، او را خفه و بعد هم جسدش را جلو ايستگاه آتش‌نشاني رها کردم».

به دستور بازپرس، آزمايش دي‌ان‌‌اي از مقتول و متهم انجام و مشخص شد پيام، پدر کودک نيست. بنابراين با توجه به مدارک موجود در پرونده، کيفرخواست عليه متهم صادر شد.

روز گذشته درحالي‌که متهم براي محاکمه از زندان به شعبه٤ دادگاه کيفري يک فرستاده ‌شده ‌بود، به دليل عدم اعزام همسرش به‌عنوان مادر کودک و پيدانشدن پدر واقعي کودک جلسه رسيدگي تجديد شد.


جام نیوز
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار