تحویل 3500 ‌واحد مسکن مهر اردبیل تا دهه فجر

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از 3 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اردبیل تا دهه فجر تکمیل شده و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۹۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵ 14 September 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهرام باباخانی عصر امروز در جریان بازدید از واحدهای مسکن مهر در اردبیل اظهار کرد: از 41 هزار واحد سهمیه مسکن مهر استان اردبیل تاکنون 38 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده و مابقی واحدها نیز تا پایان امسال واگذار می‌شود.

وی علت تأخیر در واگذاری برخی از واحدها را به صاحبانش افزایش قیمت تمام شده آن و عدم پرداخت تعهدات از سوی متقاضیان مسکن مهر اعلام کرد و گفت: برای حل این مشکل مسئولان اقدام به افزایش تسهیلات مسکن مهر از 25 به 30 میلیون تومان کردند تا عمده مشکل تحویل و تکمیل این واحدها برطرف شود.

مدیر ساختمان و مسکن راه و شهرسازی استان افزود: ‌ما در حد توان سعی و تلاشمان بر این است تا عمده مشکلات زیرساخت‌های مسکن مهر را تأمین کنیم که تا به حال در اکثر شهرک‌های مسکن مهر آب، برق، گاز و تلفن تحویل داده شده ولی هنوز عملیات فاضلاب در برخی از شهرک‌ها در حال انجام است.

باباخانی تصریح کرد:‌ ما بیشترین تمرکزمان را به تکمیل پروژه‌های روبنایی مجتمع‌های مسکونی مهر اختصاص داده بودیم که امیدواریم در ساخت مجموعه‌هایی همچون مدارس و مسجد در این مجتمع‌ها سرعت عمل بیشتری را شاهد باشیم.

وی پیشرفت فیزیکی مدارس در حال ساخت مجتمع‌های مسکونی مهر را 30 تا 40 درصد اعلام کرد و گفت: با این روند اجرایی این پروژه‌ها برای سال آینده تکمیل و آماده بهره‌برداری می‌شود.

باباخانی از ساخت سه باب مسجد نیز در این مجتمع‌ها خبر داد و افزود: این سه باب مسجد نیز مراحل نهایی تکمیل را سپری می‌کند.

وی ضرورت مشارکت و همکاری متقاضیان مسکن مهر را در تکمیل و بهره‌برداری از این واحدها یادآور شد و بیان کرد: اگر این مشارکت به شکل واقعی انجام شود ما تا پایان امسال قادر هستیم پرونده مسکن مهر را ببندیم و همه این واحدها را به شکل تکمیل شده در همه شهرستان‌های استان تحویل متقاضیان دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار