عضو شورای شهر ساری؛

نان بعضی ها در روغن است اما چربی اش زیاد است!

سید محمد آقامیری در این جلسه با اشاره به اینکه در هزینه های بخش فرهنگی هیچ کنترلی وجود ندارد، گفت: نان بعضی ها در روغن است اما چربی اش زیاد است.
کد خبر: ۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۹ 02 March 2015
 جلسه علنی شورای شهر ساری شامگاه گذشته با حضور تعدادی از خبرنگاران حوزه شورای شهر در تالار اجتماعات این نهاد برگزار شد.
به گزارش تابناک در این جلسه که پیرامون حوزه فرهنگی برگزار شد، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ساری ضمن ارائه گزارشی از حضور خود در مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی استان ها گفت:بهتر است به جای پرداختن به کلیات که دردی از مشکلات فرهنگی دوا نمی کند به مواردی بپردازیم که رهیافتی برای توسعه متوازن مباحث فرهنگی استان داشته باشد.
سید محمد آقامیری نیزدر این جلسه با اشاره به اینکه در هزینه های بخش فرهنگی هیچ کنترلی وجود ندارد، گفت: نان بعضی ها در روغن است اما چربی اش زیاد است.
آقامیری که با تذکر رییس شورا مواجه شد گفت: در حوزه فرهنگی صحبت های زیادی داریم که در جلسه ای تخصصی بیان خواهیم کرد.
جمال باقری دیگر عضو شورای شهر نیز در جلسه با اشاره به اینکه مسئولیتی که بر عهده اعضا قرار دارد اگر درست انجام شود بهترین یادواره شهدا است، افزود: شهدا از جان خویش برای اعتلای ایران اسلامی هزینه کردند و در جلسات نیز به‌دور از شعارزدگی نسبت به مسائل حساسیت بیشتری به خرج دهیم.
احمدی یکی دیگر از اعضای شورای شهر ساری با اشاره به فرارسیدن سال جدید و حضور مسافران نوروزی خواستار بازسازی دو مسیر میدان امام تا سه راه جویبار و سه راه کشاورزی به سمت ملامجدالدین شد و تاکید کرد: سال گذشته هم این تذکر را داده بودم اما ترتیب اثر داده نشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار