پلمپ ۶ باشگاه ورزشی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶ باشگاه ورزشی متخلف این استان که مسائل بهداشتی در زمینه بیماری کرونا را رعایت نکرده بودند، پلمب شدند.
کد خبر: ۹۲۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 14 December 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد عباس شجاعی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : اسفندماه سال ۱۳۹۸ و از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون برای حفظ سلامت ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد ۸۰۰ مورد بازرسی از باشگاه ‌های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی این استان انجام شده است.  
وی افزود: هم اینک ۳۵۰ باشگاه ورزشی خصوصی و ۲۰۹ مکان ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.  
معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تمامی باشگاه های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی این استان با شیوع بیماری کرونا تعطیل شدند.  
شجاعی فر عنوان کرد: دستورالعمل ‌های ستاد ملی کرونا در ورزش از سوی مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به صاحبان تمامی باشگاه ‌های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی این استان ابلاغ شده است.   
وی ابراز داشت: صاحبان باشگاه های ورزشی خصوصی و مکان های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد پس از این ابلاغ باید نسبت به ضدعفونی، رعایت نکات بهداشتی،  نصب بروشور و بنر برای آگاه‌ سازی ورزشکاران و نام نویسی در سامانه وزارت بهداشت به منظور دریافت کد بازگشایی  مجدد اقدام های لازم را انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار