شیاطین در خاورمیانه به نام اسلام جنایت می‌کنند

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه شیاطین در خاورمیانه به نام اسلام جنایت ضد این دین انجام می‌دهند گفت: در حالیکه در آموزه‌های دینی آمده است که حتی در کشتن کافران و معاندان باید طوری عمل شود که آنان متوجه باشند.
کد خبر: ۹۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷ 09 September 2015

به گزارش تابناک مازندران به نقل از فارس حجت‌الاسلام احمد قربانی بعد از ظهر امروز در جمع بسیجیان شهر‌های زیراب و پل‌سفید سوادکوه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه این ناحیه، با اشاره به اینکه سپاه و بسیج یاران فداکار انقلاب اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: واقع‌گرا بودن، هدف‌دار بودن و منطقی بودن از صفات افراد نظامی است و در آموزه‌های دینی از افراد نظامی متعهد به نیکی یاد شده است.

وی با بیان اینکه اسلام، عدالت اجتماعی را برای ملت ما به ارمغان آورده است، افزود: دفاع از انقلاب اسلامی که با فداکاری ملت ایران به‌دست آمده است، به‌عنوان دفاع از جغرافیای عقیدتی و ملی بوده است.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با یادآوری این نکته که در دوران دفاع مقدس، ارتش و سپاه و بسیج در اطاعت از ولی فقیه عمل کردند و به پیروزی دست یافتند، خاطرنشان کرد: بسیج دریای بی‌ساحلی است که تقویت انقلاب اسلامی از اولویت‌های فعالیت آن است.

قربانی با یاد‌آوری اینکه ما در اسلام جنگ نداریم بلکه جهاد و دفاع را در این دین آسمانی شاهد هستیم، اظهار کرد: شیاطین در خاورمیانه به نام اسلام جنایت ضد این دین انجام می‌دهند و در آموزه‌های دینی آمده است که حتی در کشتن کافران و معاندان باید طوری عمل شود که آنان متوجه باشند و حکم مقام معظم رهبری در تحریم بمب اتمی نورانیت اسلام و انقلاب و حقوق بشر اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی با تقدیر از تلاش‌های مهرداد بابایی فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه برای محمد ابراهیمی فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار