مدیرانجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان اردبیل:

تئاتر اردبیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

علی دانش، امروز در جلسه انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: هنرمندان این رشته چندین سال است که با صدای بلند ناله می کشند که زیرساخت های لازم برای تمرین و بازیگری در استان وجود ندارد و فضاهای موجود هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی پاسخگوی نیازهای این رشته هنری نیست.
کد خبر: ۹۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۷ 08 September 2015
مدیر انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان اردبیل گفت: تئاتر اردبیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار تابناک اربیل، علی دانش، امروز در جلسه انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: تئاتر اردبیل رو به نابودی است و هیچ کس تمایلی به نجات این رشته هنری ندارد.

وی افزود: هنرمندان این رشته چندین سال است که با صدای بلند ناله می کشند که زیرساخت های لازم برای تمرین و بازیگری در استان وجود ندارد و فضاهای موجود هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی پاسخگوی نیازهای این رشته هنری نیست.

دانش، عدم حمایت از هنرمندان این رشته هنری را یکی دیگر از عوامل نابودی عنوان کرد و گفت: جشنواره های زیادی در سراسر کشور برگزار گردید که متأسفانه حضور هنرمندان اردبیلی در این جشنواره ها خیلی کم رنگ بود و گروه هایی که در جشنواره ها شرکت کرده اند با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

مدیر انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان با انتقاد از انتشار دیرهنگام فراخوان جشنواره تئاتر استانی افزود: متأسفانه این فراخوان خیلی دیر منتشر شد و علاقه مندان وقت کافی برای اجرای عمومی و شرکت در این جشنواره را نداشتند و بهتر بود برای رفع هرگونه ابهام، اصلاً این جشنواره امسال برگزار نمی شد.

علی دانش، از برگزاری کارگاه آموزشی بازیگری و کارگردانی نمایش در شهرستان مشکین شهر خبر داد و افزود: این کارگاه بزودی با همکاری کانون بسیج هنرمندان مشکین شهر و با دعوت از اساتید مجرب کشوری برگزار خواهد شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حمید
|
United States
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
دروغ گفتن که مدرک نمی خواهد. چرا مسئولان بسیج استان به دروغ پردازی این هنرمندان واکنش نمی دهند. در یک سال گذشته حداقل گروه تئاتری که مدیر انجمن نمایش بسیج عضو آن هستند با حمایت ارشاد و حوزه و بسیج توانسته جوایز مهمی برای تئاتر استان کسب کند؟ دعوا سر لحاف ملا هست شاید!!!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
حمید آقا ,پارسال هنرمندان بسیجی با حمایت بسیج هنرمندان 5 جایزه کشوری ومنطقه ای دریافت کردند , مآالان وضعییت فعلی را بررسی می کنیم , اگه شما ادعا دارید وضعییت تئاتر استان خوب است وسالن های متعدد تئاتر دراستان وجود دارد ما هم حرفی نداریم , برید تمرین کنید وبرای استان افتخار کسب کنید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار