مدیر کل ارشاد البرز خبر داد

توسعه برنامه های فرهنگی و مذهبی در البرز/ سینما پرشین مهرشهر افتتاح می شود/ افتتاح دو سالن چند منظوره در اشتهارد/ نهایی شدن بازسازی تئاتر شهر کرج

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مهمترین عوامل عدم تحقق تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری در این استان را کمبود و نبود اعتبارات عنوان کرد و بیان داشت: مشکلات اعتباری سبب شد ما از اهدافمان فاصله بگیریم.
کد خبر: ۹۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۴ 08 September 2015

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگ در البرز نیازمند تخصیص اعتبارات عمرانی است.

سیدموسی حسینی کاشانی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه استان البرز فقر زیرساخت‌های فرهنگی دارد افزود: برای توسعه این مهم باید اعتبارات عمرانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هر چند استان البرز ظرفیت‌های بسیار بالایی در حوزه فرهنگ و هنر دارد اما ضعف زیرساخت‌ها سبب شده است که این مهم به صورت درست و دقیق محقق نشود.

مدیرکل ارشاد البرز با تأکید بر توسعه برنامه‌های فرهنگی در این استان افزود: توسعه برنامه‌های فرهنگی یکی از نیازهای این استان در بخش فرهنگی است که در این راستا می‌توانیم با استفاده از پتانسیل‌های موجود می‌توانیم اهداف مورد را در حوزه فرهنگ محقق سازیم.

حسینی کاشانی گفت: ارشاد اسلامی استان البر تلاش خود را برای توسعه خدمات به اهالی فرهنگ و هنر انجام می دهد و در این راستا اقدامات موثری را انجام داده است.

وی تأکید کرد: هر چند در اجرای برخی از طر‌ح‌ها و برنامه‌های خود در حوزه فرهنگ و هنر موفق نبوده‌ایم اما توانسته‌ایم با برگزاری برخی از طرح‌ها، فعالیت و تلاش خود را در زمینه فرهنگ و هنر در استان ثابت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز مهمترین عوامل عدم تحقق تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری در این استان را کمبود و نبود اعتبارات عنوان کرد و بیان داشت: مشکلات اعتباری سبب شد ما از اهدافمان فاصله بگیریم.

حسینی کاشانی در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین اولویت‌های مجموعه ارشاد را پیگیری بحث اعتبارات حوزه فرهنگ و هنر استان عنوان کرد و افزود: در این راستا و با پیگیری‌های صورت گرفته موفق شدیم طی این دو سال با افزایش قابل توجهی در حوزه اعتبارات مواجه باشیم.

وی با اعلام اینکه امسال این اعتبارات به حدود 10میلیارد ریال افزایش یافته است گفت: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته این اعتبار سال آینده به 14 میلیارد ریال خواهد رسید.

مدیرکل ارشاد البرز تأکید کرد: در این راستا و با افزایش اعتبارات، بودجه‌های عمرانی این اداره کل نیز ارتقا یافته و شاهد توسعه زیرساخت‌های فرهنگی نیز در استان خواهیم بود.

حسینی کاشانی در بخشی دیگر از سخنان خود به برخی اقدامات انجام شده این اداره کل طی دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: افتتاح دو سالن چند منظوره در اشتهارد، بازسازی تئاتر شهر کرج، ساخت محل اسکان هنرمندان در فردیس و ... از اقدامات صورت گرفته طی دو سال گذشته است.

*سینما پرشین مهرشهر کرج به زودی افتتاح می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود یکی از نیازهای استان البرز را ساخت و احداث سینماها دانست و گفت: براساس تدابیر اندیشیده شده سینما پرشین مهرشهر کرج با پیشرفت فیزیکی مناسب به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته وی سینما سپنتا به دلیل عدم تأمین اعتبارات هم‌اکنون با مشکل مواجه شده است که هم‌اکنون در پی اقداماتی نظیر دریافت تسهیلات بانکی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار