قهرمان دور ششم المپیاد ورزشی دختران در رشته هندبال بازی اول خود مقابل تیم هندبال همدان را با پیروزی به پایان رساند.
کد خبر: ۹۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 08 September 2015
قهرمان دور ششم المپیاد ورزشی دختران در رشته هندبال بازی اول خود مقابل تیم هندبال همدان را با پیروزی به پایان رساند.

به گزارش فارس؛ رقابت‌های هندبالهفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور کشور صبح امروز در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد واحد همدان آغاز شد.

نخستین بازی از سری مسابقات هندبال دختران با رقابت تیم‌های همدان و فارس پیگیری شد و بازیکنان با ارائه یک بازی نمایشی سعی بر ثبت نخستین پیروزی در بازی‌های این دور به نام خود را داشتند.

سرانجام در پایان نخستین رقابت جذاب و دیدنی، تیم هندبال فارس موفق شد با نتیجه 30 بر 16 تیم هندبال همدان را شکست دهد و با روحیه بهتر خود را برای دومین بازی آماده کند.

لازم به ذکر است تیم هندبال استان فارس قهرمان دور ششم المپیاد دختران بوده و در این دور نیز با آمادگی کامل و برای حفظ و تکرار عنوان قهرمانی در دور هفتم در این رقابت‌ها حضور یافته است.

گفتنی است در هفتمین المپیاد ورزشی دختران در رشته بسکتبال تیم‌هایی از استان‌های خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، فارس، تهران، کرمان، لرستان و همدان حضور دارند و رقابت‌ها به صورت دوره‌ای پیگیری می‌شود.

پس از پایان بازی اول تیم‌های خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری برای برگزاری بازی دوم مقابل هم صف‌آرایی کردند که نتایج این بازی نیز متعاقباً اعلام می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار