ظرفیت تولید معادن البرز افزایش یافته است

کد خبر: ۹۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 07 September 2015

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: وصول حقوق دولتی بهره‌برداری از معادن استان دو برابر افزایش داشته است.

ایرج موفق در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با اشاره به فعالیت‌های سازمان صنعت‌، معدن و تجارت اظهارکرد: خوشبختانه وضعیت صنایع و تولیدکنندگان نسبت به گذشته بهبود پیدا کرده است، هرچند همچنان مشکلات فراوانی بر سر راه جامعه صنعت و تولید قرار دارد.

وی افزود: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید پیگیر مشکلات تولیدکنندگان هستیم، تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که مشکلات صنعت و تولید در سطح استان را به حداقل برسانیم و امیدواریم صنعتگران و تولیدکنندگان نیز بیش از پیش در این جهت ما را یاری کنند.

این مقام مسئول در ارتباط با وضعیت معادن استان خاطرنشان کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی مستمر در جهت ایجاد زنجیره ارزش افزوده در حوزه معدن و صنایع معدنی و نظارت بر اجرای برنامه‌های عملیاتی اکتشافی در سطح استان یکی از اصلی‌ترین اولویت‌هایی است که مورد توجه سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار دارد.

موفق با بیان اینکه با تلاش مستمر، وصول حقوق دولتی بهره‌برداری از معادن استان حدود دو برابر افزایش داشته، تصریح کرد: این افزایش نشان از افزایش نظارت‌ها و فعالیت‌های معدنی در استان دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در پایان گفت: با توجه به بررسی‌ها و نشست‌های متعدد کارشناسی با خبرگان، صاحب نظران و نخبگان اقتصادی استان، بخش صنعت و معدن انتظار دارد در ادامه اقدامات حمایتی مواردی همچون افزایش اعطای تسهیلات و افزایش بهره‌وری مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا پیگیر رفع مشکلات هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار