افتتاح نمایشگاه تصاویر رزمندگان اسلام در شهرداری قائمشهر

شهردار قائمشهر گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به پاس گرامیداشت رشادت های رزمندگان، نمایشگاه عکس با عنوان "رزمندگان اسلام " در محوطه شهرداری قائمشهر برپا شد.
کد خبر: ۹۰۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 22 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی شهرداری قائمشهر، عباس صالح زاده شهردار این شهر در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه تصاویر رزمندگان اسلام با همت مجموعه مدیریت شهری و با همکاری سپاه شهرستان قائمشهر، بنیاد شهید، شورای شهردار و فرمانداری شهرستان برپا شده است.

وی با اعلام اینکه در این نمایشگاه تصاویر۳۵۰۰ رزمنده دفاع مقدس جمع آوری شد، گفت: در این نمایشگاه درصدد هستیم پیرو فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و به پاس قدردانی از رشادت های رزمندگان اسلام، فرهنگ ایثار و شهادت را به اطلاع مردم برسانیم.

شهردار قائمشهر از هشت سال دفاع مقدس به عنوان یک پیروزی بزرگ در برابر قدرت های جهانی یاد کرد و افزود: این پیروزی تنها با فداکاری های رزمندگان جبهه های جنگ، رشادت های رزمندگان، مجاهدت ها و ایثارگری های آنان محقق شد و ما در این نمایشگاه به نمایش در آوردن گوشه ای از این بزرگی ها سعی داریم این ویژگی ها به نسل جوان هم انتقال یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار