وعده جدید استاندار البرز برای راه‌اندازی جاده هشتگرد-طالقان

استاندار البرز با بیان اینکه "در ۲سال اخیر پروژه محور هشتگرد-طالقان ۵۰ درصد پیشرفت داشته است" گفت: تلاش می‌کنیم این محور تا پایان سال به بهره برداری برسد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 17 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» عزیزاله شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه راه هشتگرد-طالقان با اشاره به اینکه "این پروژه برای البرز بسیار حائز اهمیت است" اظهار داشت: سالیان متمادی است که عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده و در ابتدا جاده دسترسی روستایی بود.

وی با بیان اینکه "با بهره برداری از این پروژه 45 دقیقه از مسیر هشتگرد به طالقان کم می‌شود" ادامه داد: شهرستان طالقان می‌تواند مقصد و هدف گردشگری باشد و نیازمند ارتقا زیرساخت‌های دسترسی است.

شهبازی گفت: به جهت اهمیت این پروژه و اینکه مطالبه جدی مردمی بوده، وزیر راه و شهرسازی بارها از این مسیر بازدید کرده و دستور لازم را داده‌اند.

استاندار البرز  با بیان اینکه "در سال 97 و 98 این پروژه در زمره پروژه‌های ملی قرار گرفت از این رو از طریق اعتبارات ملی حمایت می‌شود" تصریح کرد: این پروژه در 2 سال اخیر حدود 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی با بیان اینکه "از آخرین بازدید که یک‌ماه پیش صورت گرفت، حدود 4 کیلومتر از راه هشتگرد-طالقان آسفالت شد" تصریح کرد: کنارگذر تونل بیش از 60 درصد پیشرفت داشته و زیرسازی و ابنیه در آن در حال انجام است.

شهبازی افزود: روند پیشرفت پروژه خوب است و با توجه به مطالبات مردم و تعهدی که به انها داشته ایم انتظار می‌رود که دست‌اندرکاران ساخت این پروژه به تکمیل آن سرعت بخشند.

وی عنوان کرد: تلاش می‌شود ماین حور تا پایان سال به اتمام برسد و به‌عنوان هدیه‌ای از سوی دولت به مردم شریف این استان باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار