آخرین وضعیت استان البرز در مقابله با بحران کرونا/ ۴۱۵ بیمار بستری هستند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان، گفت: ۴۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند که حال ۱۰۳ بیمار خوب نیست.
کد خبر: ۸۹۳۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 31 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» دکتر محمد فتحی ضمن تشریح آخرین وضعیت کرونا در استان، به بستری بودن ۴۱۵ نفر در بیمارستان‌های استان اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۱۲۵ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

وی همچنین با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸۱ نفر با علائم مشکوک به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۵۶ نفر بستری شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در بخش دیگری تعداد بیماران جوان و کمتر از سن ۵۰ سال که در بیمارستان‌های استان بستری هستند را ۱۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد بیماران بستری شده بدحال نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۰۳ نفر رسیده است.

دکتر فتحی اضافه کرد: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار کرونایی در استان جان خود را از دست داده و مجموع جان باختگان به ۹۴۲ نفر رسیده است.

وی در ادامه تاکید کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۳ هزار و ۹۳۴ نفر از مراکز درمانی استان ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ۳۴ نفر دیگر مرخص شده‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان البرز مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در استان را از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز ۱۵ هزار و ۳۱۱ نفر اعلام کرد که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۶۲ نفر مورد قطعی مثبت و بستری بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار