60 امضا؛ پای طرح استیضاح وزیر صنعت

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از اظهارات اخیر وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایندگان از این اظهارات ناراضی هستند هر چند که قبلا طرح استیضاح وی را با ۶۰ امضا تحویل هیئت رئیسه مجلس دادند و در حال حاضر هم از وزیر ناراضی هستند.
کد خبر: ۸۸۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۵ 05 September 2015

به گزارش تابناک یزد،روح اله جانی عباسپور نماینده بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت مبنی بر اینکه نخریدن خودرداخلی حرام و خیانت است، گفت: بیان این حرفها نه در حوزه تخصصی آقای نعمت زاده است و نه مشکلات صنعت خودرو را رفع می کند.


وی تاکید کرد: بیان اینکه یک فعل حرام، گناه و یا خیانت است، در حوزه تخصصی علما و همچنین رهبری جامعه است و یک وزیر نباید و نمی تواند در این زمینه اظهار نظر کند.

به گزارش افکار خبر،عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس خرید کالاهای داخلی برای اقتصاد مقاومتی را ضروری دانست و با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه اظهار داشت: خرید کالاهای داخلی باعث ایجاد اشتغال و رونق اقتصاد داخلی و رفع معضلات اقتصادی کشور خواهد شد.

عباسپور با توصیه به نعمت زاده جهت رفع چالشهای پیش رو خودرو و تولیدات صعنت خودروسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات صنعت خودرو نقدینگی است و وزیر باید در جهت رفع این مشکل اقدام کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار