بستری 154 بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های اصفهان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: در طول شبانه روز گذشته ۱۵۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری شدند.
کد خبر: ۸۸۰۷۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۳ 27 July 2020

آرش نجیمی با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا در استان اصفهان به غیر از کاشان و آران و بیدگل اظهار داشت: هم اکنون تعداد ۸۳۰ نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانها بستری شده‌اند، از میان بیماران بستری کنونی ۱۶۷ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان اصفهان بستری هستند.

وی افزود: تعداد موارد دارای علامت و بستری شده در شبانه روز گذشته ۱۵۴ نفر گزارش شده و در همین زمان تعداد ۱۳۰ نفر هم از ۲۲ مرکز درمانی در استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل مرخص شدند که باید دوران نقاهت خود را در منزل سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هشدار برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله فیزیکی در سطح جامعه گفت: وضعیت اصفهان در مواجهه با ویروس کووید ۱۹ به هیچ وجه مناسب نیست و از وضعیت زرد به نارنجی تغییر کرده است.

وی افزود: میزان موارد حاد ابتلاء به کرونا در استان اصفهان شتاب گرفته و بر این اساس لازم است شهروندان در مواقع غیرضروری از منزل خارج نشوند و نسبت به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اهتمام ورزند تا زمانی که از بحران این بیماری به لطف پروردگار عبور کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار