مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس گفت: امسال بیش از ۴ هزار متر از معابر روستایی این استان آسفالت می‌شود.
کد خبر: ۸۸۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵ 03 September 2015
عطاالله زمانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سهیمه قیر یارانه‌ای استان فارس امسال از 14 هزار تن به حدود 30 هزار تن افزایش یافته است،، اظهار داشت: با این سهیمه قیر امسال بیش از 4 هزار مترمربع از معابر روستایی استان فارس آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه اولویت انجام آسفالت معابر با شهرستان‌های شمالی و سردسیر فارس است عنوان کرد: پیش از شروع فصل سرما و بارندگی در این شهرستان‌ها باید زیرساخت‌های لازم برای جذب سهمیه قیر یارانه‌ای و آسفالت معابر آماده باشد.

وی بر لزوم مشارکت دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی مناطق روستایی برای جلب مشارکت بیشتر مردم و همکاری با بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت: در صورت مشارکت و همکاری شوراها و دهیاری‌ها امسال شاهد این تحول در معابر روستایی هستیم.

زمانی تصریح کرد: به طور قطع دهیاری‌هایی که مشارکت بیشتری در آماده‌سازی این زیرساخت‌ها داشته باشند سهیمه بیشتری از آسفالت معابر دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان فارس خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های آسفالت روستایی باید توسط دهیاری‌ها آماده شود و انتظار است تا پیش از رسیدن فصل سرما با آماده‌سازی این زیر ساخت‌ها بخش عمده‌ای از آسفالت معابر روستایی تمام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار