مدیرکل گمرک استان بوشهر:

درآمد گمرک بوشهر به ۹۲۴ میلیارد تومان رسید

مدیرکل گمرک استان بوشهر گفت: درآمد گمرک استان بوشهر در ۵ ماه نخست امسال به ۹۲۴ میلیارد تومان رسید که نسبت به‌مدت مشابه سال قبل تغییر نداشته است.
کد خبر: ۸۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶ 01 September 2015
 احمد پورحیدر با بیان اینکه در این استان 13 اداره و واحد گمرکی در امر صادرات و واردات کالا فعالیت می‌کنند، اظهار داشت: گمرک استان بوشهر به تجهیزات پیشرفته سامانه اظهار از راه دور و سیستم نوبت‌بندی مجهز شده است.

وی با بیان اینکه سامانه جامع یکپارچه گمرکی در گمرک بوشهر استقرار یافته است، افزود: این سامانه در راستای برنامه‌های 5 ساله سند چشم‌انداز و عملیاتی شدن هوشمندسازی فعالیت‌های گمرکی اجرایی شده است.

مدیرکل گمرک استان بوشهر با اشاره به استقرار پنجره واحد تجاری در گمرک بوشهر گفت: با استقرار این پنجره واحد تجاری فرایند صادرات، واردات و ترانزیت کالا تسریع می‌یابد.

پورحیدر مدیریت هوشمند ریسک را در همه فرایندهای گمرکی مهم دانست و خاطرنشان کرد: اجرای مدیریت هوشمند ریسک در فرایندهای ترخیص کالا موثر است که سبب تسریع در امر فعالیت‌های گمرکی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه صادردات کالا در گمرک استان بوشهر 16 درصد افزایش یافته است تصریح کرد: در 5 ماه نخست امسال 11.4 میلیون تن کالا از گمرک استان بوشهر صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 16 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل گمرک استان بوشهر ارزش کالاهای صادراتی از گمرک این استان را شش میلیارد دلار دانست و گفت: این میزان صادرات از نظر ارزشی نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد کاهش نشان می‌دهد.

پورحیدر با بیان اینکه درآمد گمرک استان بوشهر تغییر نیافته است، بیان کرد: درآمد گمرک استان بوشهر در 5 ماه نخست امسال به 924 میلیارد تومان رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر نداشته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار