امام جمعه آستارا: دولت آرامش و ثبات اقتصادی را در کشور حاکم کرده است

کد خبر: ۸۴۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 28 August 2015

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: دولت با بهره گیری از برنامه ریزی درست و صحیح، توانسته است آرامش و ثبات اقتصادی را در کشور حاکم کند.
[امام جمعه آستارا: دولت آرامش و ثبات اقتصادی را در کشور حاکم کرده است]

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان آستارا با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: امسال در هفته دولت شاهد افتتاح طرح و پروژه های مختلف بودیم.
وی با اشاره به اینکه تمامی این طرح ها در جهت عمران ، توسعه و آبادانی کشور به بهره برداری رسیده است، اضافه کرد: کاهش تورم ، ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی ، اعتلای سطح حوزه بهداشت و سلامت و به سرانجام رساندن پرونده هسته ای پس از 12 سال کش و قوس فراوان از جمله خدمات مهم دولت در دو سال اخیر بوده است.
وی اظهار کرد: باید دولتمردان به این موفقیت ها قانع نشده و در راستای خدمات رسانی شایسته تر به مردم بیش از پیش همت کنند.
حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه مردم و مسوولان باید به تداوم دشمنی دشمنان با ایران اسلامی توجه جدی کنند ، گفت: دشمنی دشمنان با آرمان ها و اصول بنیادین ماست و آنها از کوچکترین فرصت برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی استفاده می کنند.
وی با اشاره به بازگشایی سفارت انگلیس در ایران ، ادامه داد: خیانت ها و جنایت های آمریکا و انگلیس در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شده و ملت این دشمنی ها را فراموش نخواهند کرد.
خطیب جمعه آستارا در ادامه با بیان اینکه همه باید دولت را در مسیر عمران و آبادانی این کشور یاری کنیم ، گفت: باید از حاشیه سازی ها ، سنگ اندازی ها و ایجاد مزاحمت ها در مسیر رو به جلوی دولت پرهیز شود.
حجت الاسلام حافظ نیا اقتصاد و فرهنگ را دو مقوله مهم و مورد تاکید رهبر انقلاب خواند و ادامه داد: همه در اعتلای مقوله فرهنگ متناسب با اصول و شعارهای اسلامی می توانند نقش آفرین باشند.
وی همچنین برنامه ریزی درست و منسجم برای تحقق اقتصاد مقاومتی را لازم و ضروری خواند.
امام جمعه آستارا با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ، افزود: از کاندیداهای احتمالی خواستاریم با پایبندی به اصول و اخلاق به ایجاد آرامش در کشور کمک کنند.
شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار