معاون رئیس جمهور در ارومیه

عملکرد مطلوب کادر پزشکی در مقابله با کرونا

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی‌کشور از عملکرد مطلوب دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۴۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲ 28 April 2020

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان امور اداری و استخدامی‌کشور با تقدیر و تشکر از کادر تلاشگر و دلسوز بهداشت و درمان استان گفت: براساس گزارشی که از سوی دکتر حریرچی در کمیسیون اجتماعی دولت ارائه شد، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی به دلیل تجارب دکتر آقازاده و همکاران و همچنین هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی استان توانسته است نسبت به بسیاری از استان‌ها عملکرد مطلوبی داشته باشد.

جمشید انصاری درباره عملکرد استان در مقابله با کرونا افزود:مسئولین استان آذربایجان غربی با مجموعه اقدامات و تلاش‌های خود توانستند وضعیت قابل قبول و مناسبی در مقابله با شیوع کرونا در استان رقم زنند و با یک برنامه ریزی درست و اصولی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان توانستند وضعیت ابتلا را به حالت پلاتو درآورده و روند تلفات بیماری در استان را کاهش دهند.

وی با بیان اینکه بخش خدمات به صورت عام و بخش گردشگری به صورت خاص آسیب جدی از شیوع این بیماری متحمل شد، بیان کرد: بخش مهمی از درآمد‌های فعالان حوزه گردشگری از جمله رستوران‌ها و هتل‌ها مربوط به ایام نوروز است که امسال در این ایام شاهد تعطیلی کامل این بخش‌ها بودیم و همین امر، مشکلات اقتصادی حوزه گردشگری را بسیار بیشتر کرده است.

معاون رییس‌جمهوری افزود: برنامه‌ریزی و شیوه‌های مقابله با این بیماری به یک مستندسازی نیاز دارد تا هم به عنوان تجربه خاص در کشور و هم نمونه‌ای از تصمیم گیری‌های خارج از تدبیر با وجود فشار‌های قابل توجه داخلی در اختیار نسل‌های بعدی قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار