حجت الاسلام آسوده:

ثبت نام چهل وسومین دوره مسابقات قرآن به زودی آغاز می شود

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم این اداره کل از ششم اردیبهشت ماه همزمان با اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز می شود.
کد خبر: ۸۴۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱ 19 April 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام محمد رضا آسوده افزود: فرآیند ثبت نام این مسابقات تا ۱۶خرداد ماه ادامه دارد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت www.my.oghaf.ir ،نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.
وی یادآورشد: زمان برگزاری مسابقات شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف استان مرکزی از ۲۴خرداد ماه لغایت ۲۷ تیر ماه سال جاری است.
حجت الاسلام آسوده افزود:مرحله استانی این مسابقات ۱۹ لغایت ۲۴ مرداد ماه (بعد از عید غدیر)برگزار می شود.
وی تاکید کرد: متقاضیان تنها فرصت دارند تا ساعت ۲۴ ، روز جمعه ۱۶خرداد ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام کرده و بعد از پایان این ساعت سامانه بسته می شود و افرادی که در طول این مدت نسبت به ثبت نام خود اقدام نکرده باشند امکان شرکت در مسابقات به آنان داده نمی شود.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اظهار داشت: چهل و سومین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در بخش های حفظ کل ، حفظ ۲۰جز ،۱۰ جز و ۵جز، قرائت تحقیق ،قرائت ترتیل ،اذان (ویژه برادران )، همسرایی و همخوانی (ویژه برادران)،دعا خوانی و تفسیر عمومی قرآن برگزار می شود.
وی اضافه کرد:بخش دعاخوانی مرحله شهرستانی ندارد و به صورت استانی برگزار می شود و تفسیر نیز از سوره ی مبارکه مریم تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر انتخاب شده است.
حجت الاسلام آسوده درباره گروه بندی مسابقات مرحله شهرستانی توضیح داد: این مسابقات در پنج گروه اصلی شامل گروه اراک - گروه خمین،محلات و دلیجان - گروه ساوه و زرندیه - گروه تفرش ،آشتیان و فراهان - گروه شازند و خنداب و کمیجان برگزار می شود.
وی تاکید کرد: اگر چه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی آمادگی کامل برای برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف را دارد اما تصمیم نهایی چگونگی برگزاری این مسابقات بر اساس تصمیم قرارگاه ستاد پدافند زیستی استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار