با حضور فرماندار دشتستان

جاده نینیزک - کلمه افتتاح شد

ارسلان زارع : قطعه اول جاده ننیزک - کلمه به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ساخته شده است که نقش مهمی در تسهیل حمل‌ونقل و رفت‌وآمد در شهرستان خواهد داشت.
کد خبر: ۸۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 26 August 2015
فرماندار شهرستان دشتستان ظهر چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های کشاورزی دشتستان اظهار داشت: این شهرستان به‌عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی استان بوشهر محسوب می‌شود و از همه ظرفیت‌ها برای بهبود وضعیت کشاورزی شهرستان استفاده کنیم.

ارسلان زارع به کمبودهای منابع آبی و خشک‌سالی‌های گسترده اشاره کرد و ادامه داد: در این شرایط بهترین روش برای مدیریت منابع آبی، استفاده از روش‌های نوین آبیاری است که در شهرستان دشتستان این طرح‌ها اجرا می‌شود.

وی کاهش مصرف آب را به‌عنوان یکی از مزایای استفاده از روش‌های آبیاری تحت‌فشار عنوان کرد و افزود: ارتقای کیفیت و بازدهی و راندمان محصول نیز یکی دیگر از مزایای آبیاری تحت‌فشار است.

فرماندار شهرستان دشتستان اضافه کرد: امیدواریم کشاورزان نیز از این طرح استقبال کنند و شاهد استفاده از روش آبیاری تحت‌فشار در اراضی کشاورزی استان باشیم.

اجرای آبیاری تحت‌فشار در سطح ۸۰۰ هکتار

مدیر جهاد کشاورزی دشتستان نیز به کمک‌های بلاعوض دولت برای اجرای طرح‌های آبیاری تحت‌فشار اشاره کرد و گفت: ۸۵ درصد هزینه‌های این طرح توسط دولت پرداخت می‌شود.

حمیدرضا جهانبخش به برخی از مزایای استفاده از طرح آبیاری تحت‌فشار اشاره کرد و ادامه داد: امروز شاهد افتتاح  ۱۶۰ طرح آبیاری تحت‌فشار در سطح ۸۰۰ هکتار مزارع و باغ‌های شهرستان دشتستان هستیم.


جاده نینیزک - کلمه افتتاح شد

همچنین در آئینی با حضور مسئولان شهرستان دشتستان، قطعه اول جاده نینیزک - کلمه به طول پنج کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان دشتستان در این آئین ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: دولت تمام توان و ظرفیت‌ها را برای ارائه بهترین خدمات به مردم به کار گرفته است و در این راه طرح‌ها و پروژه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

ارسلان زارع توسعه راه‌ها را به‌عنوان یکی از اولویت‌های مهم در استان بوشهر عنوان کرد و افزود: در سفر رئیس‌جمهور به استان بوشهر نیز طرح‌های خوبی در زمینه راه‌ها به تصویب رسید که بخشی از این طرح‌های در دشتستان قرار دارد.

وی ادامه داد: قطعه اول جاده ننیزک - کلمه به طول پنج کیلومتر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال ساخته شده است که نقش مهمی در تسهیل حمل‌ونقل و رفت‌وآمد در شهرستان خواهد داشت.

گلزار شهدای کلل افتتاح شد/ بهره‌برداری از طرح هادی زیارت

همچنین در آئین‌های جداگانه‌ای گلزار شهدای روستای کلل و همچنین طرح هادی روستای زیارت به بهره‌برداری رسید.

فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه امنیت و آرامش و عزت و اقتدار کنونی کشور مرهون خون شهدا است، باید از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنیم.

ارسلان زارع ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اضافه کرد: روند خدمت‌رسانی به مردم شهرستان با توجه ویژه دولت تدبیر و امید ادامه خواهد داشت.

طرح ساماندهی گلزار شهدای سه مزاری روستای کلل با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال اجرا شد که دارای زیربنای ۳۱ مترمربع است.

طرح هادی روستای زیارت نیز با اعتبار یک میلیارد و ۴۶۰میلیون ریال اجرا شد.


بلوار غدیر شهر برازجان افتتاح شد

فرماندار شهرستان دشتستان در آئین افتتاح بلوار غدیر شهر برازجان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری را به‌عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و طرح‌های مهمی در سطح شهرهای شهرستان اجرا می‌شود.

ارسلان زارع با بیان اینکه بهبود مبلمان شهری برازجان به‌عنوان مرکز شهرستان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، گفت: توسعه فضای سبز نیز یکی دیگر از اولویت‌های شهر برازجان است.

لازم به ذکر است که در این آئین بلوار غدیر شهر برازجان به طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر با اعتبار ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار