آمار ضد و نقیض مبتلایان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد!

کد خبر: ۸۲۶۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱ 28 February 2020
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابتلای دو نفر در این استان به ویروس کرونا را رد کرد و می‌گوید: آزمایش یک نفر مثبت بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،  سخنگوی ستاد اطلاع رسانی قرارگاه پیشگیری و کنترل کرونا ویروس جدید دیروز در یک مصاحبه تلویزیونی تعداد افراد مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را دو نفر اعلام کرد که این خبر توسط معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی این استان رد شده است.
محمدمهدی بانشی به تسنیم گفت: از آزمایش‌های ارسال شده از تهران تنها ابتلای یک نفر در استان به ویروس کرونا تایید شده که این فرد هم اکنون در قرنطینه بوده و حال مساعدی دارد.
وی خاطرنشان کرد: فرد مبتلا به ویروس کرونا از دانشجویان هم استانی ساکن قم بوده که چند روز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری بود و هم اکنون نیز در منزل تحت مراقبت است و حال عمومی وی رضایت‌بخش است.
بانشی با بیان اینکه هم اکنون 13 بیمار مشکوک به ویروس جدید کرونا در قرنطینه هستند، ادامه داد: آزمایش‌های مربوط به 6 بیمار مشکوک دیگر نیز به تهران ارسال شده و منتظر پاسخ هستیم.
وی ادامه داد: در صورت اعلام رسمی تعداد مبتلایان جدید از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مجموعه متولیان امر در استان نیز صادقانه موضوع را با مردم درمیان می‌گذارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار