تئاتر کمدی در فردیس به روی صحنه رفت

کد خبر: ۸۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۷ 24 August 2015

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، از اجرای نمایش کمدی-شبه‌تاریخی خواستگاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردیس به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس، اسدالله جعفری افزود: این نمایش به مناسبت دهه کرامت به روی صحنه رفته است.

وی ادامه داد: این نمایش به کارگردانی بهنام زینعلی از هنرمندان جوان و باتجربه فردیس در محل فرهنگسرای ولایت به روی صحنه رفته است که از سوی شهروندان نیز استقبال مناسبی شده است و بی‌شک این رویداد، موجب قوت قلب اصحاب فرهنگ و هنر فردیس خواهد بود .

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس افزود: این نمایش تا تاریخ هفتم شهریور ماه از ساعت 19 در فرهنگسرای ولایت فردیس به روی صحنه می‌رود.

خودکفا شدن بیش از 3 هزار مددجوی البرزی طی 3 سال

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان البرز از خودکفا شدن بیش از 3 هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد طی سه سال اخیر خبر داد.

شاهین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کمیته امداد راه‌های حمایتی بسیاری برای کمک به اقشار محروم، بی‌سرپرست، بدسرپرست، نیازمند، کودکان و خانواده‌های محروم در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه بخش مهمی از این اعتبارات از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر تامین شده و خوشبختانه کمیته امداد خدمات بسیار خوبی را به نیازمندان ارائه کرده است، افزود: نکته‌ای که همواره در حمایت‌های امداد امام خمینی در اولویت قرار داشته این است که حمایت‌ها باید به صورتی باشد تا نیازمندان، خانواده‌ها و دیگر افراد زیر پوشش در مسیر خودکفایی و استقلال مالی گام بردارند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان البرز با تاکید بر اینکه در این راستا طرح‌های خوبی در دستور کار قرار داشته و با حمایت بانک‌های عامل و افزایش کمک‌های کمیته امداد، بخش مهمی از خانواده‌ها و افراد زیر پوشش به استقلال مالی دست یافتند، بیان کرد: به عنوان نمونه طی سه سال اخیر در مجموع 3 هزار و 789 خانواده زیر پوشش و نیازمند به خودکفایی مالی دست یافتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 678 خانواده نیازمند در سال 91، یک هزار و 486 خانواده در سال 92 و مابقی طی سال 93 به استقلال مالی دست یافتند، افزود: آمار فوق نشان‌دهنده این است که روند استقلال مالی خانواده‌های نیازمند سرعت بیشتری بوده و هر ساله بر تعداد خانواده‌های محروم و زیر پوششی که از کمک‌های مالی امداد بی‌نیاز می‌شوند، افزایش دارد.

وی در پایان گفت: به طور قطع اگر کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خیر و انسان‌دوست افزایش یافته و این کمک‌ها در اختیار امداد قرار گیرد، می‌توانیم خانواده‌های بیشتری را مورد حمایت قرار دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار