تاخیرهای مکرر پروازهای یزد، مردم را کلافه کرده است؛

کیفیت خدمات هوایی در استان بحرانی شده است

چندی است تعداد و میزان تاخیر و حتی لغو پروازهای یزد به حدی زیاد شده است که نارضایتی مسافران یزدی را در پی داشته است.
کد خبر: ۸۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷ 26 February 2015
چندی است تعداد و میزان تاخیر و حتی لغو پروازهای یزد به حدی زیاد شده است که نارضایتی مسافران یزدی را در پی داشته است.

به گزارش تابناک یزد، اخیرا تاخیر در پروازهای استان یزد به شدت افزایش بافته است به طوریکه از تاخیر 10 دقیقه تا 20 دقیقه اینک به 2 تا 6 ساعت رسیده است و هیچ یک از مسئولان جوابگو نیست.

به عنوان مثال پرواز روز گذشته هواپیمایی آسمان از مقصد یزد به تهران که قرار بود روز چهارشنبه ساعت 15:30 دقیقه پرواز کند با بیش از 4 ساعت تاخیر ساعت 19:30 دقیقه پرواز کرد.

همین اقدام نیز دو روز قبل باز برای شرکت هواپیمایی آسمان رخ داد و با تاخیر 4 ساعته پرواز انجام شد.

نکته جالب و قابل تامل در همه این رخدادهای "بی خیالی " مسئولان مربوطه و پاس دادن مشکلات به یکدیگر است. هرچند که تحریم ها صنعت هوانوردی کشور را با مشکلاتی مواجه کرده است اما با بررسی موضوع تاخیرها به نکته مهم پی می بریم که تاخیرهای مکرر ف جا به جایی هواپیما از مسیر یزد به سایر استان ها به صورت مکرر و همیشگی برای پروازهای استان یزد ایجاد می شود و سایر استانها تجربه کمتری در این خصوص دارند.

به بیان دیگر وقتی قرار است هواپیمایی از یک مسیر به مسیر دیگر منتقل شود و به مسافران آن مسیر خدمات دهد، این انتقال ایتدا از پروازهای یزد صورت می گیرد و به همنی علت ساعت ها تاخیر در پروازهای یزدی شکل می گیرد.

مسافران و مردم عاجزانه از مسئولین محترم استان بالاخص استاندار و معاونین ارجمندشان تقاضا دارند این مشکل را در استان مرتفع نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار