هادی ملکشاهی با اشاره به وقوع زلزله ۷/۳ ریشتری ۲۱ آبان ۹۶در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: به محض وقوع زلزله با همکاران مستقر در سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی تماس گرفتیم و از همان ابتدا تمامی اقدامات و فرآیندهای اداری متوقف شد، اما به محض فراهم شدن شرایط با تهیه کانکس فرآیندهای مالیاتی از سر گرفته شد.
مدیر کل امور مالیاتی تصریح کرد: برای رفاه هرچه بیشتر مردم کانکس های مستقر شده در محوطه اداره امورمالیاتی در اختیار ادارات زیرمجموعه وزارت اقتصاد همچون بیمه ایران قرار گرفت؛ چرا که در شرایط زلزله مردم برای دریافت حق بیمه بابت خسارت ها نیازمند این اداره بودند.
وی در ادامه با بیان اینکه اداره امورمالیاتی گیلانغرب هیچ گونه آسیب جدی ندید افزود: با توجه به خرابی واحدهای مسکونی و عدم دسترسی مردم به امکانات بهداشتی و برق و وجود این امکانات به همراه کانکس در محوطه اداره سرپل ذهاب، تعدادی از هم استانی ها در آن جا اسکان موقت داده شدند.
ملکشاهی خاطرنشان کرد: به دلیل تمایل همکاران امور مالیاتی در سراسر کشور و همچنین اداره کل استان کرمانشاه کمک هایی در قالب پول نقد با واریز به شماره حساب مشخص سازمان و نیز وسایل مورد نیاز جمع آوری و با تعامل با فرماندار سرپل ذهاب و هلال احمر به طور مستقیم و غیر مستقیم توسط کارکنان ما میان مردم زلزلهزده توزیع شد. مجموع کمک های غیرنقدی به ۵ ماشین رسید.