وزیر کشور از استاندار آذربایجان شرقی قدردانی کرد

وزیر کشور و دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر از اقدامات دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی برای ایجاد مرکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان در استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 24 August 2015

به گزارش تابناک تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دکتر عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای معاونین وزارت کشور از تلاش‌های استاندار آذربایجان شرقی و دیگر دست اندرکاران و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای ایجاد و راه اندازی مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده 16 تبریز تقدیر کرد.

این مرکز، در زمینی به مساحت چهار هکتار و با شش سوله، در مجموع به مساحت شش هزار و 803 مترمربع با اقدام جهادی و همکاری بین بخشی، آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مجموعه که هفته پیش با حضور وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افتتاح شد، خدمات درمانی، مشاوره ای، حرفه آموزی، مددکاری به بیماران و خانواده آنان و آموزش مهارت های زندگی ارایه می شود.

بر اساس ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر، معتادان متجاهر به مواد مخدر و روان گردان ها که به صورت داوطلبانه حاضر به ترک اعتیاد نیستند، با دستور مقام قضائی برای مدت یک تا سه ماه در مراکز دولتی و مجاز درمان و کاهش آسیب نگهداری می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار