بمناسبت هفته دولت

کد خبر: ۸۱۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹ 23 August 2015
به گزارش تابناک تبریز : 8 شهریور یادآور از جان گذشتگی فرزندان پاک‌باخته انقلاب، اسطوره‌های صداقت و تعهد و احیاگران فرهنگ خدمت‌رسانی، شهیدان رجایی و باهنر و نماد بزرگداشت دولتمردانی است که صادقانه و عاشقانه، باهمت و بی‌منت ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کرده‌اند.

هفته دولت فرصت گران‌بهایی برای تقویت همدلی بین دولت و ملت است؛ فرصتی است تا مردم قدرشناس ایران اسلامی با دستاوردها و تلاش‌های خادمان خود در مجموعه دستگاه‌های دولتی آشنا شده و به این باور برسند که مردان دولت هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و خشنودی خلق خدا و ایجاد جامعه‌ای سراسر شور و نشاط و امید ندارند.

اکنون که به واسطه حماسه سیاسی ملت بزرگ ایران در انتخابات 24 خرداد 92، فضای اعتماد و امید در کشور حاکم شده و دولت منتخب، سرمایه ارزشمندی در مسیر خدمت اندوخته است و به ویژه در شرایطی که با درایت دولت تدبیر و امید، گام‌های بلندی در جهت رفع تحریم‌های ظالمانه، رونق اقتصادی و آرامش سیاسی و در یک کلام، احقاق حقانیت، عزت و توانمندی ملت ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی برداشته شده، بستر همدلی و همزبانی دولت و ملت بیش از هر زمان دیگری فراهم گشته و افق‌های جدیدی از پیشرفت و توسعه پیش روی ملت تاریخ‌ساز ایران گشوده شده است.

هفته دولت امسال را با شعار "دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم" آغاز می‌کنیم و باور داریم که توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای به خون خفته دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به تمام کارگزاران دستگاه‌های اجرایی و کارکنان و کارمندان خدوم دولت در سراسر استان، از خدمات صادقانه دولت تدبیر و امید در خطه آذربایجان شرقی قدردانی کرده و توفیق همه خدمت‌گزاران نظام اسلامی را در تحقق آرمان‌های متعالی انقلاب و اعتلای روزافزون نظام اسلامی از درگاه احدیت خواهانم.

اسماعیل جبارزاده

استاندار آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
وحدت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
ضمن گرامیداشت هفته دولت باید بگویم نظرسنجی که گذاشتید خیلی جالبه اما استان ما فقط یک نماینده دارد که انصافا باعث افتخار استانه وان کسی نیست جز اقای فتحی پور که رییس کمسیون اقتصای است خداوند طول عمر باعزت به ایشان دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
ما شبستری ها نیز از آقای علیلو رضایت بالای 60% داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
ما شبستری ها نیز از آقای علیلو رضایت بالای 60% داریم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار