شهردار سابق لواسانات تهران معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم شد

احمد رئیسی پیش از این در سمت شهردار شهرهای لواسانات، دماوند، منطقه دو شهریار و اسلام شهر فعالیت داشته و با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دوره جدید مسئولیت خود را در قالب معاونت عمرانی این سازمان تجربه خواهد کرد.
کد خبر: ۸۱۰۴۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 22 August 2015
به گزارش تابناک، طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، معاون فنی و عمرانی این سازمان منصوب شد.
 
متن حکم احمد رئیسی که از سوی حمید رضا مومنی به عنوان معاون فنی و عمرانی این سازمان منصوب گردید، بشرح ذیل منتشره شده است.
 
 با عنایت به تعهد، تجربه و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می شوید.
 
 امید است با اتکال به خداوند متعال و تلاش مستمر و بکارگیری تمامی ظرفیت های سازمانی در پیشبرد امور جاری در جهت نیل به اهداف تعیین شده موفق و موید باشید.
 
 بنا به این گزارش، احمد رئیسی پیش از این در سمت شهردار شهرهای لواسانات، دماوند، منطقه دو شهریار و اسلام شهر فعالیت داشته و با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دوره جدید مسئولیت خود را در قالب معاونت عمرانی این سازمان تجربه خواهد کرد.

لزوم برنامه ریزی ویژه زیرساختی برای 10 سال پیش رو در قشم

حمید رضا مومنی در آئین معارفه معاون فنی و عمرانی این سازمان که در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، گفت: براساس رشد جمعیت و افق 1404 باید با الگو برداری از سیاست های تدوین شده نظام، زیرساخت های مورد نیاز فعالیت های کلان اقتصادی در منطقه آزاد قشم را آماده کنیم.
 
وی اعلام کرد: بحث درآمدهای پایدار برای سازمان منطقه آزاد قشم بسیار مهم و حائز اهمیت است و حوزه عمرانی می تواند با مدیریت دقیق در این حوزه نقش آفرینی کند.
 
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، کل جزیره قشم به توسعه متوازن نیاز دارد و در یک برنامه جامع با شناسایی ضرورت ها، خدمات شایسته به مردم در قالب توسعه متوازن باید در جای جای جزیره از جمله 62 روستای آن، ارائه شود.
 
وی گفت: معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم باید با فاصله گرفتن از روزمرگی ها با تدوین مهندسی شهری و با استفاده از مشاوران توانمند، مولفه های اصلی عمرانی مورد نیاز جزیره قشم را آماده و اجرا کند.
 
تولید فکر با جذب مشاوران توانمند حوزه های عمرانی واقتصادی برای مدیریت مناسب در حوزه اقتصاد شهری هم از مواردی بود که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم، بر آن تاکید کرد.
 
مومنی بیان کرد: در منطقه آزاد قشم باید سهم امور عمرانی، اقتصاد شهری و جایگاه امور خدماتی براساس طرح جامع مهندسی، مشخص شود.
 
وی گفت: اگر برنامه دقیق و مدونی در همه حوزه ها داشته باشیم بطورحتم مسئولیت پذیری جایگزین مسئولیت گریزی می شود و امیدوارم معاونان، مشاوران و مدیران این سازمان در یک فرآیند مسئولیت پذیری با دلگرمی به نقش تاثیرگذار قشم در سند چشم انداز 1404 فکر کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار