دیدار سخت نساجی با ذوب

کد خبر: ۸۰۴۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 08 December 2019

نشست خبری سرمربیان دو تیم ذوب‌آهن و نساجی در حالی شامگاه یکشنبه برگزار شد که برق مجموعه ورزشی ملت اصفهان(محل نشست)، به‌دلیل یک حادثه قطع شد. اما محمدرضا مهاجری و علیرضا منصوریان سرمربیان ۲ تیم نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان با تواضع در محل نگهبانی این مجموعه، به سووالات خبرنگاران پاسخ گفتند.

محمدرضا مهاجری شامگاه یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با ذوب‌آهن اصفهان افزود: بازیکنان تیم من از انگیزه بالایی برای دیدار فردا برخوردارند و بازی خوبی را به نمایش خواهند گذاشت.

 

وی با بیان‌اینکه در مقابل تیم ذوب‌آهن بازی دشوار  و فیزیکی سختی خواهد بود؛ گفت: در این دیدار با وجوداینکه برخی از بازیکنان از تیم جدا شده‌اند، نوع بازیمان متفاوت است و تغییراتی کرده ولی با این حال زمان می‌برد تا به شرایط ایده‌آل خود برسیم.

وی گفت: تیم ما هم با بازیکنانی که در اختیار دارد برای بازی فردا برنامه دارد و سعی بازیکنان این است که بهترین عملکرد را داشته باشند.

مهاجری اظهار داشت: تیم ما در بازی با استقلال و پرسپولیس بازی خوبی را به نمایش گذاشت با این حال که نتیجه لازم را کسب نکردیم و امیدوارم در کنار بازی‌های زیبا و خوبی که ارائه می دهد بتواند نتیجه نیز بگیرد.

مهاجری با اشاره به جایگاه کنونی تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در جدول لیگ برتر افزود: جایگاه این دو تیم باید بهتر از مکان کنونی باشد، در بازی فرداد هر تیمی که با تمرکز بهتری بازی کند می‌تواند پیروز میدان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار