فردی که با یک فقره چک از 20 شهروند در شهرستان تربت حیدریه خراسان رضوی کلاهبرداری کرده بود شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۷۷۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۰ 16 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه ‌در تشریح این خبر گفت: با وصول چند فقره مرجوعه قضائی مبنی بر كلاهبرداری وجه نقد از کسبه شهر تربت حیدریه موضوع در دستور كار تیمی از ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ"سیدابوالقاسم حیدری مقدم"افزود: در بررسی اظهارات تعدادی از مالباختگان مشخص شد فردی میانسال به نام پرویز با مراجعه به کسبه سطح شهر تربت حیدریه با معرفی خود به عنوان یکی از کارمندان ادارات دولتی بعد از انتخاب اجناس مورد نیازش هنگام پرداخت وجه یک عدد چک بانکی مدت دار به مبالغ بالا را ارائه می کرده است.

با توجه به بالا بودن مبلغ چک؛ مابقی چک را نقداً از فروشنده دریافت و در فرصتی مناسب با برجا گذاشتن اجناس خریداری شده از محل متواری می شده است.

وی تصریح كرد: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری با همکاری مالباختگان متهم را چهره نگاری و پس از مدتی كار گسترده میدانی بر روی محل های احتمالی ترددش، سرانجام صبح روز گذشته او را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر كردند.

متهم 42ساله در بازجویی های علمی به آمده در مواجهه با تعدادی از مالباختگان تاكنون به 20 فقره كلاهبرداری با این روش به مبلغ150 میلیون ریال اعتراف كرد.

سرهنگ"حیدری مقدم" با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم خاطر نشان كرد: شهروندانی كه به این طریق از آنان كلاهبرداری شده می توانند جهت پیگیری پرونده خود و شناسایی متهم به پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه مراجعه كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار